طرفداری/ سرمربی منچستریونایتد برای اولین بار به خروج کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.  اریک تن هاخ از کریستیانو رونالدو و جدایی اش می گوید.

1401\09\16 19:07:45


رونالدو رفته؛ رقبا به قصد کشت می‌آیند!

طرفداری/ سرمربی منچستریونایتد برای اولین بار به خروج کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.  اریک تن هاخ از کریستیانو رونالدو و جدایی اش می گوید.

طرفداری/ سرمربی منچستریونایتد برای اولین بار به خروج کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد. اریک تن هاخ از کریستیانو رونالدو و جدایی اش می گوید.به گزارش اتلتیک، قبل از آغاز جام جهانی 2022، منچستریونایتد و کریستیانو رونالدو بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیدند؛ اتفاقی که پس از مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان رخ داد.

رونالدو در مصاحبه اش در مورد خیانت باشگاه منچستریونایتد به خودش صحبت کرد و اریک تن هاخ را هم متهم کرد. سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه جدید خود برای اولین بار به ماجرایی که پیش آمد واکنش نشان داد. او رفته و به گذشته مربوط است. نگاه ما حالا رو به جلو و آینده است.

وقتی شما در یک تیم تغییر ایجاد می کنید و سبک بازی را تعییر می دهید، به زمان نیاز خواهید داشت؛ مشکل اینجاست که در سطح اول فوتبال شما هرگز زمان کافی در اختیار ندارید. حریفان به قصد کشتن  می آیند و دیدیم که چنین اتفاقی هم رخ داد.تن هاخ ادامه داد: باید سریع خودمان را با شرایط وفق می دادیم و به نظرم تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشت. ذهنیت تیم تغییر کرد و به نظرم سبک بازی ما در طول فصل عوض شد.

از دید من در حال رشد هستیم و باید پروژه را ادامه دهیم. مجبور بودیم از استانداردهای سطح بالایی پیروزی کنیم تا پیشرفت کنیم؛ لازم بود جاه طلب باشیم و هر روز در کارمان استمرار داشته باشیم. از روند پیشرفت تیم رضایت دارم اما مشخصا جای زیادی برای پیشرفت داریم..

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی بوتان تهران