ورزش 3/ پیرس مورگان مدعی شد کریستیانو رونالدو در سن 40 سالگی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. صبح امروز بود که کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای جنجالی با پیرس مورگان در مورد دوران دشوا

1401\08\23 18:50:16


رونالدو زمان خداحافظی‌اش را اعلام کرد

ورزش 3/ پیرس مورگان مدعی شد کریستیانو رونالدو در سن 40 سالگی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. صبح امروز بود که کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای جنجالی با پیرس مورگان در مورد دوران دشوار خود در منچستریونایتد و رابطه بد خود با سرمربی و برخی اعضای باشگاه صحبت کرد

پیرس مورگان مدعی شد کریستیانو رونالدو در سن 40 سالگی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.صبح امروز بود که کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای جنجالی با پیرس مورگان در مورد دوران دشوار خود در منچستریونایتد و رابطه بد خود با سرمربی و برخی اعضای باشگاه صحبت کرد.

حالا پیرس مورگان ساعتی قبلی در مصاحبه ای در مورد این مصاحبه رونالدو و البته اعلام کرد این ستاره پرتغالی در مورد زمان خداحافظی خود از فوتبال نیز با او صحبت کرده است.پیرس مورگان گفت: "فکر می کنم بر کسی پوشیده نیست که کریستیانو رونالدو نسبت به مسائلی که در سال گذشته در منچستریونایتد رخ داده، احساس ناامیدی عمیقی پیدا کرده است. در واقع این بازیکن احساس می کرد که دیگر زمانش رسیده که در مورد این اتفاقات صحبت کند. البته رونالدو می داند که قرار است صحبت هاش تاثیرگذار باشد، این بازیکن همچنان تصور می کرد که این کار باعث می شود تا اختلافاتی نیز ایجاد شود و رونالدو همچنین احساس هم می کرد که باید به هر ترتیبی این کار را انجام دهد.کریستیانو از من خواست این کار را انجام دهیم، به همین سادگی.

من از او نخواستم و این مصاحبه خواسته خود رونالدو بود. او مدتی بود به این کار فکر می کرد و اینکه رونالدو در مورد اتفاقاتی که در یونایتد رخ داده، به شدت ناامید شده، یک راز نیست. او می تواند برگردد و مسائل را حل کند.

رونالدو منچستریونایتد و هوادارانش را دوست دارد. کریستیانو می دانست که مردم از او انتقاد خواهند کرد، اما تصور می کرد کارش درست است.به نظر من کریستیانو رونالدو بهترین زمان را برای مصاحبه انتخاب کرد، زیرا در این مقطع جام جهانی انجام می شود و او از اردوی منچستریونایتد دور شده است. زمانی که رونالدو به سن ۴۰ سالگی برسد، این بازیکن از فوتبال خدافظی می کند و خود او این موضوع را به من گفت.

". .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر