طرفداری/ کارلوس کی‌روش با کدام مربیان به ایران می‌آید؟کارلوس کی‌روش به زودی با فدراسیون فوتبال ایران جهت هدایت تیم ملی قرارداد امضا می کند. گمانه زنی ها حکایت از ح

1401\06\16 22:32:14


رونمایی از دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی

طرفداری/ کارلوس کی‌روش با کدام مربیان به ایران می‌آید؟کارلوس کی‌روش به زودی با فدراسیون فوتبال ایران جهت هدایت تیم ملی قرارداد امضا می کند. گمانه زنی ها حکایت از حضور کی روش در ایران با 3 دستیار پرتغالی و یک دستیار کلمبیایی دارد.

طرفداری/ کارلوس کی‌روش با کدام مربیان به ایران می‌آید؟کارلوس کی‌روش به زودی با فدراسیون فوتبال ایران جهت هدایت تیم ملی قرارداد امضا می کند.

گمانه زنی ها حکایت از حضور کی روش در ایران با 3 دستیار پرتغالی و یک دستیار کلمبیایی دارد.در آستانه حضور دوباره کی روش در قامت سرمربی تیم ملی ایران، گمانه زنی هایی در خصوص کادر فنی او مطرح شده است. در این مطلب سوابق کادر فنی احتمالی کی روش را بررسی کرده ایم.گفته می شود در کنار این 4 مربی خارجی، یک مربی ایرانی نیز در کادر فنی تیم ملی حضور خواهد داشت.روی فاریااحتمالا روی فاریا مطرح ترین دستیار کی روش در تیم ملی ایران خواهد بود. روی فاریا در پورتو، چلسی، اینترمیلان، رئال مادرید و منچستریونایتد مربی بوده است.

تنها تجربه سرمربی گری او متعلق به سال های 2019 و 2020 است. روی فاریا سرمربی الدوحیل قطر بود. او مربی پورتو و اینتری بود که با مورینیو به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

با پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید، فاریا و مورینیو موفق به فتح لیگ شدند. در هر چهار کشور آنها جام حذفی را نیز فتح کردند. او در قامت مربی و سرمربی تجربه 26 قهرمانی دارد.

در فصل های 2002/03 با پورتو و 2009/10 با اینترمیلان، فاریا و مورینیو سه گانه کسب کردند. او در تنها فصلی که سرمربی بود یعنی با الدوحیل امیر کاپ قطر (جام حذفی قطر) را فتح کرد.فاستینو آسپریااز فاستینو آسپریا، هافبک و مهاجم اسبق تیم ملی کلمبیا به عنوان دیگر دستیار کی روش یاد می شود. حضور در پارمای ایتالیا و نیوکاسل انگلیس دوران اوج فوتبال این بازیکن بود.

او در دوران بازیگری با پارما  به قهرمانی جام حذفی ایتالیا، جام برندگان اروپا، سوپرجام اروپا و لیگ اروپا رسید. آسپریا اکنون 52 ساله است.برونو اولیویرابرونو اولیویرا که دستیار روی فاریا در باشگاه الدوحیل قطر بود، دیگر گزینه احتمالی کادر فنی تیم ملی است. اولیویرا پیش از حضور روی فاریا در الدوحیل نیز در این باشگاه به عنوان دستیار حضور داشت.

همچنین او در همین پست در باشگاه های بیحینگ رن، لسترسیتی، سوانسی . کوئینز پارک رنجرز نیز فعالیت داشته است.ملیت اولویرای 44 ساله مثل روی فاریا پرتغالی است.میکاییلمیکاییل احتمالا جوان ترین مربی تیم ملی خواهد بود. این مربی 27 ساله در دوره قبل حضور کی روش نیز در کادر او حضور داشت.از میان روی فاریا، آسپریا و اولیویرا دو نفر به تهران می آیند، نفر سوم هم میکاییل است که قبلا در تیم ملی ما با کارلوس کی روش همکاری کرده بود.

کی روش یک مربی دروازه بانی و یک مربی تغذیه را هم به این جمع اضافه می کند و البته صحبت اضافه شدن نکونام هم شنیده می شود.. .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو