مهر/ مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد. کارلوس کی روش مربی پر

1401\06\23 19:33:08


زمان مذاکره ایران با کی‌روش فاش شد

مهر/ مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد. کارلوس کی روش مربی پرتغالی امروز و بعد از ورود به تهران، رسماً کارش را در تیم ملی ایران آغاز کرد

مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.کارلوس کی روش مربی پرتغالی امروز و بعد از ورود به تهران، رسماً کارش را در تیم ملی ایران آغاز کرد و استارت اردوهای آماده سازی برای جام جهانی را زد.

کی روش که امروز نشستی را هم با رئیس و نواب رئیس فدراسیون فوتبال داشت، هفته آینده با تیم ملی راهی اتریش می‌شود تا بازی با اروگوئه و سنگال را برگزار کند.چهار دستیار خارجی کی روش هم در تهران هستند و امروز جلسه‌ای با این مربی پرتغالی داشتند. یکی از دستیاران او، «راجر دسا» مربی آفریقایی است که سابقه کار با کی روش را در تیم ملی مصر داشت.حضور این مربی که دستیار اول کی روش در جام جهانی خواهد بود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آفریقای جنوبی داشته است و او در طول یک هفته گذشته مصاحبه‌هایی را در این کشور انجام داد.دسا در تازه‌ترین مصاحبه خود زمان مذاکره ایران با کی روش را افشا کرد و جزئیات بیشتری درباره بازگشت این مربی به ایران ارائه داد.این مربی گفت: شاید حدود یک هفته پس از خروج ما از مصر بود که ایران شروع به برقراری تماس با کارلوس کرد. ما رفتیم و چند گفتگو در مورد آن داشتیم.به گفته راجر، کی روش و دستیارانش چند هفته پیش با ایران به توافق دست یافتند.

وی گفت: فقط یک سوال از چند جزئیات دقیق بود که باید مرتب می‌شد. وقتی انجام شد، خب این یک جام جهانی دیگر است و چرا نباید برویم؟ اگر آنها شما را می‌خواهند، کار را انجام دهید و ببینید چطور پیش می‌رود.راجر دسا (نفر دوم از سمت راست) در اردوی تیم ملی ایران در هتل المپیکاین مربی آفریقایی در خصوص تجربه حضورش در جام جهانی با کادر فنی یک کشور دیگر، تصریح کرد: بدیهی است که حضور در یک جام جهانی با کشورهای دیگر کمی متفاوت است. زمانی که با تیم ملی کشورم (آفریقای جنوبی در سال ۲۰۰۲) به جام جهانی صعود کردیم، اخراج شدیم و یک نفر دیگر به جای ما به این مسابقات رفت.

یک جام جهانی دیگر با یک کشور دیگر، این یک تجربه فوق العاده و یک کار حرفه‌ای است. شما باید به آنجا بروید، بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و با فرهنگ‌ها و بازیکنان مختلف کار کنید.دسا در خصوص تجربه همکاری با کی روش هم گفت: کارلوس تجربه زیادی دارد که همیشه آموختن از آن و داشتن فرصتی برای ملاقات با بازیکنان مختلف ستاره عالی است،کارلوس کی روش روز ۲۲ فروردین ماه بود که به صورت رسمی با انتشار پیامی جدایی اش از تیم ملی فوتبال مصر را اعلام کرد. به این ترتیب، طبق ادعای راجر، نخستین تماس‌ها با کارلوس کی روش برای بازگشت به تیم ملی اوایل اردیبهشت ماه و زمانی انجام شده است که تیم ملی صعودش را به جام جهانی با دراگان اسکوچیچ قطعی کرده و حتی گروه تیم ملی در جام جهانی مشخص شده بود.آخرین بازی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی روز ۹ فروردین مقابل لبنان برگزار شد و ایران به عنوان صدرنشین گروه A آسیا به جام جهانی رسید.

قرعه کشی جام جهانی هم روز ۱۲ فروردین انجام شد.در آن زمان و به دلیل برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، این فدراسیون با سرپرستی میرشاد ماجدی اداره می‌شد اما مشخص نیست که تماس با کی روش از سوی مدیران وقت فدراسیون صورت گرفته و یا افراد دیگری خارج از فدراسیون اقدام به مذاکره با کی روش کرده بودند.ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید خبرهای بیشتر درباره ی ایرانکی روش ۳ نفر در مورد این مطلب نظر داده اند شما چه فکر می کنید ؟ برای ارسال نظر لطفا از طریق اپلیکیشن آخرین خبر اقدام فرمایید تبلیغات خبرهای پیشنهادی. .


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه