ورزش 3/ نه تنها علیرضا رضایی بلکه بهترین دروازه بان های جهان هم در بازی های مهم مرتکب اشتباهات غیر قابل پیش بینی می شوند. استقلال که 5 امتیاز از پرسپولیس عقب بود، در حالی در برابر

1401\11\01 21:10:25


سپاهان - استقلال؛ بدون اشاره به اشتباه مرگبار

ورزش 3/ نه تنها علیرضا رضایی بلکه بهترین دروازه بان های جهان هم در بازی های مهم مرتکب اشتباهات غیر قابل پیش بینی می شوند. استقلال که 5 امتیاز از پرسپولیس عقب بود، در حالی در برابر سپاهان تن به شکست دو بر یک داد که روی گل اول علیرضا رضایی مرتکب یک اشتباه م

نه تنها علیرضا رضایی بلکه بهترین دروازه بان های جهان هم در بازی های مهم مرتکب اشتباهات غیر قابل پیش بینی می شوند.استقلال که 5 امتیاز از پرسپولیس عقب بود، در حالی در برابر سپاهان تن به شکست دو بر یک داد که روی گل اول علیرضا رضایی مرتکب یک اشتباه مبتدیانه شد و روی گل دوم هم سیاوش یزدانی اشتباهی خطای پنالتی داد و موجب شد تا میزبان در ثانیه های پایانی بازی شانس پیروزی به دست بیاورد.

با وجود این اشتباهات و نقش پر رنگ آن در شکست آبی ها در پایان دیدار سپاهان – استقلال ریکاردو ساپینتو اشاره ای به این موضوع نکرد!معمولا در چنین روزهایی مربیان شکست تیمشان را به اشتباهات فردی ربط می دهند و این را بارها و بارها در کنفرانس خبری بعد از بازی در مصاحبه مربیان شنیده ایم، تیمم امروز خوب بازی کرد و به اشتباهات فردی باخت. اما سرمربی پرتغالی اصلا تمایلی نداشت، در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان به اشتباهات فردی بازیکنانش به خصوص علیرضا رضایی اشاره کند و تنها گفت؛ مسئولیت با من است و اشتباه از من بود. بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال هم در مصاحبه ای کوتاه پیرامون عملکرد شاگردش در بازی با سپاهان گفت؛ علیرضا رضایی عالی بازی کرد.ناراحت تر از ریکاردو ساپینتو و بهزاد غلامپور در پایان بازی سپاهان – استقلال علیرضا رضایی بود که به نوعی خود را مقصر شکست استقلال می دانست و در چنین شرایطی ترجیح ریکاردو ساپینتو و بهزاد غلامپور حمایت از این دروازه بان جوان بود تا بار دیگر به شرایط بازی بازگردد.

گاهی انگیزه زیادی برای ارایه بازی خوب در ترکیب تیم موجب چنین اشتباهاتی می شود و از آنجایی که ممکن است این دروازه بان باز هم برای آبی ها به میدان بیاید، کادر فنی تیم تلاش کرد، این فشار را از روی این دروازه بان جوان بردارد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو