طرفداری/ به نظر می رسد ساپینتو نیز سیاستی مشابه یحیی گل محمدی را برای دربی پیش رو در نظر گرفته است. سرمربی استقلال نیز تمام تلاشش را به کار گرفته تا تیمش را با غافلگیری راهی دیدار

1401\09\23 21:34:15


سیاست مشابه پرسپولیس و استقلال برای دربی

طرفداری/ به نظر می رسد ساپینتو نیز سیاستی مشابه یحیی گل محمدی را برای دربی پیش رو در نظر گرفته است. سرمربی استقلال نیز تمام تلاشش را به کار گرفته تا تیمش را با غافلگیری راهی دیدار با پرسپولیس کند.

طرفداری/ به نظر می رسد ساپینتو نیز سیاستی مشابه یحیی گل محمدی را برای دربی پیش رو در نظر گرفته است.سرمربی استقلال نیز تمام تلاشش را به کار گرفته تا تیمش را با غافلگیری راهی دیدار با پرسپولیس کند.همان طور که می دانید یحیی گل محمدی سعی دارد تا از ترکیب اصلی تیمش برای رویارویی با استقلال مراقبت کرده و به نوعی با مخفی نگه داشتن نفرات و سیستم موردنظرش برای دربی، مربیان و بازیکنان حریف را به نوعی برای بازی روز 29 آذر غافلگیر کند.

برهمین اساس او از بخش رسانه ای و سرپرست تیم درخواست کرده تا هیچ نوع اطلاعاتی از بازی های دوستانه و حتی تمرین ها به بیرون ندهند و حتی انتخاب عکس بازی های تدارکاتی و تمرینات نیز کاملا حداقلی است بدون این که مورد خاصی مشخص شود. جالب این که ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال نیز همین روش را در پیش گرفته و تمام تلاشش را برای محافظت از ترکیب و سیستم موردنظرش برای رویارویی با پرسپولیس و اندیشه های یحیی گل محمدی به کار گرفته است.برهمین اساس نه اخبار بازی های تدارکاتی قبلی دو تیم در رسانه ها پررنگ بود و نه سیستم و ترکیب آخرین دیدارهای دوستانه آن ها مقابل سپاهان و ملوان به رسانه ها درج پیدا کرد و آن چه در رسانه ها می خوانید ماحصل ارتباطات خبرنگاران حوزه استقلال و پرسپولیس با بازیکنان و مربیان دو تیم است.. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار