ایسنا/ توقف‌های پی در پی بازی استقلال و آلومینیوم اراک باعث اعتراض سرمربی‌ آبی‌های پایتخت شد. در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم

1401\07\29 20:57:15


ماجرای یک اخراج جنجالی. صدای ساپینتو هم درآمد!

ایسنا/ توقف‌های پی در پی بازی استقلال و آلومینیوم اراک باعث اعتراض سرمربی‌ آبی‌های پایتخت شد. در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

توقف‌های پی در پی بازی استقلال و آلومینیوم اراک باعث اعتراض سرمربی‌ آبی‌های پایتخت شد.در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.در دقیقه ۶۰ بازی، پیمان بابایی جای خود را به ارسلان مطهری داد تا گیتاریست آبی‌ها پس از ۵ بازی دوباره برای آبی‌های پایتخت به میدان برود.

این بازیکن پیش از این تنها در بازی‌های استقلال مقابل پیکان و سپاهان به میدان رفته بود.بازی در لحظات مختلف، توقف‌های قابل توجهی و این توقف‌ها ناشی از مصدومیت‌ها و خطاهای بازی بود که این مساله باعث شد مسابقه در لحظاتی کسل‌کننده دنبال شود.در دقیقه ۷۲ بازی، حسین پورحمیدی پس از دفع ضربه شوت مهدی قایدی، نقش زمین شد و احساس ناراحتی کرد. این اتفاق باعش شد تا کادر پزشکی به زمین مسابقه بیاید و به مداوای این بازیکن بپردازد. توقف‌های بازی حتی صدای ساپینتو، سرمربی آبی‌ها را هم درآورد و موجب اعتراض این مربی پرتغالی شد.جعفر سلمانی در دقیقه ۸۰ بازی، با نفوذ در محوطه جریمه حریف، نقش زمین شد.

استقلالی‌ها انتظار داشتند که داور پنالتی اعلام کنند اما داور بازی به علت تمارض، به سلمانی کارت زرد داد.در دقیقه ۸۴ مسابقه، داور یک بازیکن آلومینیوم را اخراج کرد. اسماعیل شریفات که یک کارت زرد داشت به علت اعتراض داوری با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. تصمیم داور باعث حواشی قابل توجهی در بازی شد و لحظاتی از بازی نیز بازیکنان آلومینیوم و استقلال درگیری‌های کوتاهی را به وجود آوردند.در لحظات پایانی بازی، مهدی رحمتی نسبت به خطای بازیکن استقلال، اعتراض شدیدی به تیم داوری داشت و این اعتراض باعث شد تا رحمتی از داور کارت زرد دریافت کند. حواشی بازی پس از سوت پایان بازی داور، باز هم ادامه داشت و محمد محبی، اولین کسی بود که نسبت به عملکرد و تصمیمات داور اعتراض داشت.

این بازیکن هم به علت اعتراض به داور از داور کارت زرد گرفت.. .


بازنشر از : آخرین خبر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران