آخرین خبر/ دیوید بکام نیازی به معرفی ندارد. فوق‌‌ستاره منچستر، رئال و میلان که سال‌‌ها کاپیتان پرحاشیه، خوش‌‌تیپ و محبوب تیم ملی انگلستان هم بود.

1401\09\23 21:34:16


ماموریت دیوید بکام برای نجات یک تیم

آخرین خبر/ دیوید بکام نیازی به معرفی ندارد. فوق‌‌ستاره منچستر، رئال و میلان که سال‌‌ها کاپیتان پرحاشیه، خوش‌‌تیپ و محبوب تیم ملی انگلستان هم بود.

دیوید بکام نیازی به معرفی ندارد.

فوق‌‌ستاره منچستر، رئال و میلان که سال‌‌ها کاپیتان پرحاشیه، خوش‌‌تیپ و محبوب تیم ملی انگلستان هم بود. بازیکنی با پای راست طلایی. سانترهای خط‌‌کشی شده، ضربات ایستگاهی مهارنشدنی و البته حواشی جذابی در تیپ، قیافه، ازدواج و...

بکام سال‌‌ها هدف کمپانی‌‌های بزرگ فیلم‌‌سازی برای حضور در فیلم و سریال‌‌های پرخرج بود اما داستان‌‌ها و دستمزدهای بالا او را قلقلک نداد تا این‌‌ که کمپانی دیزنی پلاس با یک پروژه خاص او را جذب کرد، پروژه‌‌ای به‌‌نام «نجات گروه» که اسمش کاملش هست: «با دیوید بکام تیم ما را نجات بده». اگر درباره اولین حضور جدی فوق‌‌ستاره فوتبال در دنیای سریال‌‌ها کنجکاو هستید ادامه مطلب را بخوانید.بکام مربی می‌‌شودسریال با سرمایه‌‌گذاری یکی از بزرگترین کمپانی‌‌های دنیای سرگرمی، فیلم، سریال، اسباب‌‌بازی و شهربازی‌‌های زنجیره‌‌ای یعنی دیزنی تهیه شده و داستانش درباره خود دیوید بکام است که به‌‌ زمین‌‌های فوتبال حاشیه شهر می‌‌رود، جایی که خودش از آن‌‌جا رشد کرد و تمام توجهات را به‌‌ خود جلب کرد. بکام حالا مربی یک گروه از نوجوانان مستعد است که برای موفقیت چالش‌‌های زیاد درون‌‌گروهی و بیرونی دارند.

تم سریال به‌‌رغم آن‌‌که برپایه درام است نوعی واقع‌‌نمایی جالب هم دارد؛ انگار بکام در سناریویی بداهه و طراحی‌نشده قرار است مربی یک تیم باشد درحالی‌‌ که یک تیم از فیلمنامه‌‌نویسان ایده مرکزی را پخته‌‌اند تا شاهد سریال خاص و جذاب حول فوتبال، عشق و علاقه به موفقیت، کاریزمای مربی، کار گروهی و رفاقت باشیم. سریالی که با توجه به مضمون و فُرم جالبش حسرت می‌‌خوریم که چرا از تلویزیون خودمان پخش نمی‌‌شود. برای تماشای رایگان سریال (اشتراک رایگان و حجم مصرفی تمام بهاء برای کاربران نت همراه) کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.>>> تماشای سریال با زیرنویس اختصاصی هماهنگ.

.


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو