فارس/ مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: من خیلی خوش‌بین هستم که بچه‌ها بتوانند دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌&zwnj

1401\06\23 22:24:08


مدیر تیم‌‌ملی: خیلی خوش‌بین هستم

فارس/ مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: من خیلی خوش‌بین هستم که بچه‌ها بتوانند دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌&zw

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: من خیلی خوش‌بین هستم که بچه‌ها بتوانند دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنند.محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: به نظر من همه چیز خوب است و شرایط عالی است و فدراسیون کشتی حمایت‌های بسیار خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای این تیم انجام داده و کادر فنی برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و ارتباط خوبی با کشتی‌گیران برقرار کرده است و همچنین عزم و اراده بچه‌ها برای خوشحال کردن مردم مثال‌زدنی است.

من خیلی خوش‌بین هستم که بچه‌ها بتوانند دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنند و ان‌شاءالله با آن خوشحالی که بچه‌ها سال گذشته و بعد از مسابقات نروژ به جامعه تزریق کردند، در صربستان بیشتر شود و مردم بیشتر از سال گذشته خوشحال شوند.وی در ادامه افزود: من سالیان سال است که در بستر فدراسیون‌های مختلف حضور داشتم و این رفاقت و همدلی در بین بچه‌های تیم ملی فرنگی و آزاد به نظر من بی‌نظیر است، چه ارتباط بین کشتی‌گیران و چه ارتباط کشتی‌گیران با کادر فنی، همه اینها علائم خوبی است برای کسب موفقیت. موفقیتی که بچه‌ها دوست دارند به جامعه تزریق کنند.مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص مسابقات جهانی صربستان اذعان داشت: کشتی‌گیران خوبی برای مسابقات می‌آیند. از لحاظ تیمی ما با تیم آمریکا رقابت سختی خواهیم داشت و مطمئن باشید به جز کشتی 86 کیلوگرم آزاد، کشتی 55 کیلوگرم ما و سایر کشتی‌ها هم حساس و جذاب خواهند بود.

تأثیرگذارترین کشتی‌هایی که می‌تواند از لحاظ امتیاز تیمی به ما سود یا زیان برساند، تک‌کشتی‌های تک‌ستاره‌های کشورهای دیگر است که می‌تواند به تیم ما لطمه بزند. ان‌شاءالله ما بتوانیم جلوی آنها هم خوب ظاهر شویم که در نهایت اگر بچه‌ها خوب کشتی بگیرند خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم عنوان قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاوریم و روی بلندترین سکو قرار بگیریم.کاوه در خصوص غیبت تیم روسیه هم تأکید کرد: ما دوست داشتیم که روسیه هم در این مسابقات حضور داشته باشد. جذابیتی که روس‌ها به مسابقات کشتی می‌دهند خیلی خوب است، بچه‌های ما خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده کرده بودند که با روس‌ها هم مبارزه کنند ولی این یک بحث سیاسی است که امیدواریم برطرف شود.

قهرمانی جهان زمانی دلچسب‌تر می‌شود که روس‌ها هم حضور داشته باشند، ولی این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم باید بگویم که کسانی که دوست دارند فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حاشیه ببرند، می‌گویند که کشتی‌گیران روسیه در قالب تیم‌های دیگر به مسابقات جهانی آمده‌اند. مثلا ما در مسابقات جوانان جهان سه وزن از کشتی‌گیران یکی از کشورها از روسیه بودند.وی افزود: مجارستان، صربستان و کشورهای دیگر از کشتی‌گیران روسیه استفاده می‌کنند. این بچه‌ها خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مسابقه با همه کشتی‌گیران آماده کرده‌اند و بازهم می‌گویم ما دوست داشتیم روسیه هم در این مسابقات حضور داشته باشد.

ما سالیان سال است که با روس‌ها رقابت تنگاتنگی داریم، ولی این دست ما نیست و ان‌شاءالله سال آینده آنها هم حضور داشته باشند و ما در مقابل روس‌ها هم بتوانیم موفق باشیم.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن