ورزش 3/ ارنستو والورده می گوید کارلو آنچلوتی به قدری بزرگ است که خودش و بسیاری از مربیان نسبت به او احساس ضعف می کنند و اینکه رئال می تواند برابر هر رقیبی و در هر شرایطی برنده شود

1401\11\01 21:10:26


مقابل آنچلوتی احساس ضعف می‌کنم

ورزش 3/ ارنستو والورده می گوید کارلو آنچلوتی به قدری بزرگ است که خودش و بسیاری از مربیان نسبت به او احساس ضعف می کنند و اینکه رئال می تواند برابر هر رقیبی و در هر شرایطی برنده شود. رئال مادرید و بیلبائو فردا در سن‌مامس برابر هم قرار خواهند گرفت.

ارنستو والورده می گوید کارلو آنچلوتی به قدری بزرگ است که خودش و بسیاری از مربیان نسبت به او احساس ضعف می کنند و اینکه رئال می تواند برابر هر رقیبی و در هر شرایطی برنده شود.رئال مادرید و بیلبائو فردا در سن‌مامس برابر هم قرار خواهند گرفت.

رئال در رده دوم قرار دارد و بیلبائو هم هشتم است. ارنستو والورده روی نیمکت بیلبائو سابقه سال‌ها مربیگری برابر رئال را دارد و به خصوص زمانی که در بارسا بود در اکثر ال‌کلاسیکو موفق عمل کرد.والورده در نشست خبری این بازی گفت:«من و بسیاری از مربیان در مقابل آنچلوتی احساس ضعف می کنیم. جدای از افتخارات زیادی که آنچلوتی در فوتبال کسب کرده، باید به شیوه مربیگری او و اینکه چطور همه بازیکنانش را وادار به احترام می کند نیز اشاره کنم.

این نشان دهنده شخصیت بالا و قابل احترام او است. آنچلوتی به رئال برگشت و توانست آنها را فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان کند. او همیشه هم لبخند می زند و اینها خصوصیاتی هستند که همه دوست داریم داشته باشیم.»خاطرات خوب از ال‌کلاسیکوها:«در هر صورت آن مقطع چنین بود و معمولا نتایج بهتری می گرفتیم.

در فوتبال فقط پیروزی اهمیت دارد و به عنوان مربی تیم‌تان باید نتیجه بگیرد. فردا اگر ثبات لازم را نداشته باشیم، شکست خواهیم خورد.» شرایط نه چندان خوب رئال و بهترین زمان برای رویارویی برابر این تیم:«معتقدم هیچ زمانی برای رویارویی برابر رئال خوب نیست. رئال تیمی است که می تواند در هر شرایطی و برابر هر تیمی پیروز شود.

درست است که فینال سوپرجام را به بارسا باختند ولی سپس ویارئال را شکست دادند و همه دیدیم که چطور به بازی برگشتند. رئال بر خلاف بارسا که سبک بازی خاصی دارد، می تواند در بدترین روز خودش نیز برنده شود. همیشه به بازیکنانم می گویم زمانی که فکر می کنید برابر رئال در حال ارائه یک بازی عالی هستید، آن زمانی است که در یک‌قدمی شکست قرار دارید.».

.


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن