خبر ورزشی/ مهدی تاج معمولا بعد از تصمیم گیری در مورد تیم ملی اعضای هیئت رئیسه را با خود همراه می کند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال راهی دوحه شده است تا از نزدیک شاهد دیدار پایان

1401\09\23 21:34:08


ملاقات خصوصی تاج و کی‌روش. پای قرارداد در میان است؟

خبر ورزشی/ مهدی تاج معمولا بعد از تصمیم گیری در مورد تیم ملی اعضای هیئت رئیسه را با خود همراه می کند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال راهی دوحه شده است تا از نزدیک شاهد دیدار پایانی و رده بندی جام جهانی باشد.

مهدی تاج معمولا بعد از تصمیم گیری در مورد تیم ملی اعضای هیئت رئیسه را با خود همراه می کند.مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال راهی دوحه شده است تا از نزدیک شاهد دیدار پایانی و رده بندی جام جهانی باشد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و همه مریبانی که دوحه را ترک کرده‌اند به حضور در بازی رده بندی و پایانی دعوت شده‌اند.شایعه شده که ممکن است مهدی تاج و کارلوس کی‌روش یک بار دیگر در دوحه با هم دیدار کنند. و طبیعتا محور مذاکرات همکاری دوباره خواهد بود.سفر کی‌روش به دوحه قطعی نیست. از سویی مهدی تاج هنوز مصوبه تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش را از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نگرفته است.در آخرین خبر دسا دستیار کارلوس کی‌روش گفته است ما در ماه ژانویه برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال مذاکره می کنیم اما حضور ما در ایران قطعی نیست.به نظر می رسد برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم چنان باید منتظر بمانیم.

ذکر این نکته هم الزامی است که مهدی تاج معمولا بعد از تصمیم گیری در مورد تیم ملی اعضای هیئت رئیسه را با خود همراه می کند تا جایی که در دوره قبلی ریاست از اعضای هیئت رئیسه برای تصمیم گیری در مورد تیم ملی اختیار تام گرفته بود.. .


بازنشر از : آخرین خبر


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی