ورزش 3/ لئوناردو ژاردیم احمد نوراللهی را در بازی با الوحده در ترکیب اصلی شباب الاهلی قرار نداد. در چارچوب مسابقات پرزیدنت کاپ امارات (جام حذفی) دو تیم مدعی این فصل لیگ این کشور یع

1401\09\16 19:07:09


نوراللهی مقابل الوحده نیمکت‌نشین شد

ورزش 3/ لئوناردو ژاردیم احمد نوراللهی را در بازی با الوحده در ترکیب اصلی شباب الاهلی قرار نداد. در چارچوب مسابقات پرزیدنت کاپ امارات (جام حذفی) دو تیم مدعی این فصل لیگ این کشور یعنی شباب الاهلی و الوحده به مصاف یکدیگر می‌روند.

لئوناردو ژاردیم احمد نوراللهی را در بازی با الوحده در ترکیب اصلی شباب الاهلی قرار نداد.در چارچوب مسابقات پرزیدنت کاپ امارات (جام حذفی) دو تیم مدعی این فصل لیگ این کشور یعنی شباب الاهلی و الوحده به مصاف یکدیگر می‌روند.شباب الاهلی در جام جهانی یک نماینده داشت که احمد نوراللهی بود و این بازیکن یکی از نفرات اصلی ایران در قطر بود.

احمدنوراللهی پس از پایان کار ایران در جام جهانی به امارات برگشت تا در اختیار کادرفنی شباب الاهلی قرار بگیرد.در بازی امشب این تیم مقابل الوحده، احمد نوراللهی از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند. ترکیب شباب الاهلی به این شرح است: ماجد ناصر، محمد مرزوق، ولید عباس، احمد جمیل، بادر ناصر، عزیز گانیف، عبدالله النقبی، الغسانی، حریب عبدالله، عمر خربین و کارتابیاباید دید نوراللهی در این بازی در نیمه دوم به زمین فرستاده خواهد شد یا خیر.. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار