ورزش 3/ استیون جرارد، اسطوره لیورپول، می‌گوید برای انتقال جود بلینگام به مرسی‌ساید دست به هر کاری خواهد زد تا او را به لیورپولی شدن راضی کند. استیون جرارد یکی از اسطوره&

1401\11\01 21:10:28


هر کاری لازم باشد می‌کنم تا بلینگام لیورپولی شود

ورزش 3/ استیون جرارد، اسطوره لیورپول، می‌گوید برای انتقال جود بلینگام به مرسی‌ساید دست به هر کاری خواهد زد تا او را به لیورپولی شدن راضی کند. استیون جرارد یکی از اسطوره‌های باشگاه لیورپول و از محبوب‌ترین ستاره‌های تاریخ این باشگاه

استیون جرارد، اسطوره لیورپول، می‌گوید برای انتقال جود بلینگام به مرسی‌ساید دست به هر کاری خواهد زد تا او را به لیورپولی شدن راضی کند.استیون جرارد یکی از اسطوره‌های باشگاه لیورپول و از محبوب‌ترین ستاره‌های تاریخ این باشگاه است.

جرارد که همچنان به تیم سابقش عشق می‌ورزد، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر انتقال جود بلینگام به این تیم است و حاضر است برای جلب رضایت او هر کاری که لازم باشد انجام بدهد.بلینگام 19ساله در حال حاضر یکی از هیجان‌انگیز‌ترین ستاره‌های جوان فوتبال اروپاست و باشگاه‌های بزرگ این قاره او را هدف گرفته‌اند. در حال حاضر می‌دانیم سه باشگاه لیورپول، رئال مادرید و چلسی برنامه‌های ویژه‌ای برای به خدمت گرفتن این پدیده انگلیسی آماده کرده‌‌اند. و البته باشگاه فعلی او، بوروسیا دورتموند، بارها گفته است که قصدی برای از دست دادن بلینگام ندارد.استیون جرارد که امروز با شبکه بی‌تی اسپورت صحبت می‌کرد در این باره گفت: "جود فقط کافی است تقویمش را نگاه کند و یک تاریخ به من بدهد.

سر از پا نشناخته به دورتموند می‌روم تا با او صحبت کنم و برای مرسی‌سایدی شدن راضی‌اش کنم".لیورپول این روزها شرایط خوبی ندارد و در میانه‌های جدول لیگ برتر به سر می‌برد. شاگردان کلوپ در خط میانی چند ستاره خود از جمله فابینیو، جردن هندرسون و تیاگو را در اختیار ندارند و اضافه شدن هافبک‌های خوش‌تکنیکی مثل بلینگام برایشان بسیار مهم و ضروری است. پدیده 19ساله انگلیسی می‌تواند چهره‌ای باشد که لیورپول را متحول کرده و بار دیگر به کورس قهرمانی وارد کند..

.


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین