ورزش 3/ پل پوگبا می‌گوید دومین دوره حضورش در منچستریونایتد ناامیدکننده بود و او در بهترین زمان ممکن تصمیم گرفت به یوونتوس برگردد. پل پوگبا می‌گوید بازگشت او به منچستریون

1401\07\07 23:59:17


همه می‌دانند بازگشتم به یونایتد فاجعه بود

ورزش 3/ پل پوگبا می‌گوید دومین دوره حضورش در منچستریونایتد ناامیدکننده بود و او در بهترین زمان ممکن تصمیم گرفت به یوونتوس برگردد. پل پوگبا می‌گوید بازگشت او به منچستریونایتد اشتباه بوده است.

پل پوگبا می‌گوید دومین دوره حضورش در منچستریونایتد ناامیدکننده بود و او در بهترین زمان ممکن تصمیم گرفت به یوونتوس برگردد.پل پوگبا می‌گوید بازگشت او به منچستریونایتد اشتباه بوده است.

پوگبا در دومین دوره حضورش در شیاطین سرخ شش سال برای این تیم بازی کرد ولی در این مدت یونایتد تنها موفق شد دو جام قهرمانی بدست بیاورد.پوگبا که امسال تابستان به یوونتوس بازگشت می‌گوید با اینکه شیاطین سرخ پیشنهاد دادند برای تمدید قرارداد او دستمزدی معادل 300هزار پوند در هفته بدهند ولی او در نهایت به این نتیجه رسید که زمان مناسب برای بازگشت به یوونتوس فرا رسیده است.سه فصل آخر حضور پوگبا در یونایتد با مصدومیت‌های مداوم همراه بود. او حالا از این دوره به عنوان دورانی فاجعه‌بار یاد کرده و می‌گوید انتظار داشت در بازگشت به شیاطین سرخ شرایطی به مراتب بهتر را تجربه کند.پوگبا در یک مصاحبه گفت:" قبلا هم گفته‌ام که با قلبم تصمیم گرفتم یونایتد را ترک کنم و به یوونتوس برگردم. این تصمیمی بود که در بهترین زمان گرفته شد.

سه سال آخر حضورم در یونایتد اصلا خوب پیش نرفت که البته یکی از دلایلش مصدومیت‌های من بود. این را همه می‌دانند.یوونتوس هم دو سال بود که نتوانسته بود قهرمان سری آ بشود. پس پیوستن به یووه هم برای من و هم برای آنها چالش هیجان‌انگیزی بود.

برای همین احساس کردم زمان آن رسیده که برگردم و تلاش کنم تا به جایگاه واقعی‌مان برسیم؛ چه من و چه باشگاه یوونتوس".ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید خبرهای بیشتر درباره ی پوگبایونایتد ۰ نفر در مورد این مطلب نظر داده اند شما چه فکر می کنید ؟ برای ارسال نظر لطفا از طریق اپلیکیشن آخرین خبر اقدام فرمایید تبلیغات خبرهای پیشنهادی. .


بازنشر از : آخرین خبر


قفسه فلزی - قفسه انبار