ورزش 3/ بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است. علیرضا علیزاده بازیکن گل گهر در پایان دیدار با تراکتور و د

1401\11\01 21:10:22


هنوز به قهرمانی امیدواریم!

ورزش 3/ بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است. علیرضا علیزاده بازیکن گل گهر در پایان دیدار با تراکتور و در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم، بازی خیلی خوب و پرفشاری بود.

بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.علیرضا علیزاده بازیکن گل گهر در پایان دیدار با تراکتور و در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم، بازی خیلی خوب و پرفشاری بود.

هم تیم تراکتور و هم تیم ما خیلی پرفشار بازی کردیم. هم از لحاظ پرسینگ و هم بدنی، دو تیم شرایط خیلی خوبی داشتند. چه اشخاصی که در استادیوم بودند و چه کسانی که در خانه بازی را تماشا کردند، از این دیدار لذت بردند.او با تمجید از این دیدار گفت: یک بازی خیلی درگیرانه، خیلی خوب و پرموقعیت بود.

به نظر این دیدار، یکی از بهترین بازی های لیگ تا به اینجا بود.او درباره تأثیر سرمای ورزشگاه بر کیفیت بازی نیز گفت: چرا این مسئله تأثیر دارد. واقعاً در نیمه دوم، خیلی سرد شد. در نیمه اول هوا کمی بهتر بود.

این مسئله مواقعی روی بازی تأثیر می گذارد.وی درخصوص اینکه تراکتوری ها اعتقاد داشتند خطای پنالتی گل گهر درست نبوده است، گفت: هنوز صحنه را ندیده ام. من وسط زمین بودم و صدای برخورد پای دو بازیکن را شنیدم. حتی کمک داور هم گفته بود پنالتی درست بود و داور نیز صحنه را دیده بودم.

فکر می کنم خطا درست بود ولی خب هنوز صحنه را ندیده ام.علیزاده درخصوص اینکه آیا به قهرمانی امیدوار است یا خیر، گفت: صد در صد اینگونه است. تیم ما در سه سال اخیر بالای جدول بوده و امسال نیز اینگونه است. با توجه به بازی که دو تیم انجام دادند، کسب یک امتیاز در تبریز برای ما بد نیست.

ولی می گویم که اول بازی نیز برای کسب سه امتیاز آمده بودیم. امیدوارم که هفته بعد 2 امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.. .


بازنشر از : آخرین خبر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران