ایرنا/ در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس وستهام مقابل اورتون و استون‌ویلا برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسیدند. هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:

1401\11\01 21:10:05


وستهام و استون‌ویلا پیروز شدند

ایرنا/ در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس وستهام مقابل اورتون و استون‌ویلا برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسیدند. هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با برگزاری ۴ مسابقه همزمان پیگیری شد.

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس وستهام مقابل اورتون و استون‌ویلا برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسیدند.هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با برگزاری ۴ مسابقه همزمان پیگیری شد.در این دیدارهای همزمان، وستهام یونایتد به مصاف اورتون رفت و با دو گل ژارود بوون با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و استون‌ویلا با گل اوله واتکینز با نتیجه یک بر صفر ساوتهمپتون رو شکست داد.دو بازی دیگر هم با تساوی به پایان رسید، بورنموث و ناتینگهام فارست در حالی به تساوی یک - یک رسیدند که جیدون آنتونی برای بورنموث و سم سوریج برای فارست گلزنی کردند.لسترسیتی و برایتون هم با نتیجه ۲ - ۲ به کارشان پایان دادند، کائورو میتوما و اوان فرگوسن گل‌های برایتون را به ثمر رساندند و مارک آلبرایتون و هاروی بارنس هم برای لستر میزبان گلزنی کردند..

.


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین