ورزش 3/ دنی پارِخو، هافبک 33 ساله سابق رئال مادرید و والنسیا، که اکنون در ویارئال بازی می کند، رویای بازی برای بارسا را دارد و جرارد پیکه نیز به او وعده کمک برای تحقق این آرزو را

1401\11\01 21:10:23


وعده پیکه؛ کمک می‌کنم به بارسلونا بروی!

ورزش 3/ دنی پارِخو، هافبک 33 ساله سابق رئال مادرید و والنسیا، که اکنون در ویارئال بازی می کند، رویای بازی برای بارسا را دارد و جرارد پیکه نیز به او وعده کمک برای تحقق این آرزو را داده است.  دنی پارِخو سال 2003 بود که وارد آکادمی فوتبال رئال شد و برای

دنی پارِخو، هافبک 33 ساله سابق رئال مادرید و والنسیا، که اکنون در ویارئال بازی می کند، رویای بازی برای بارسا را دارد و جرارد پیکه نیز به او وعده کمک برای تحقق این آرزو را داده است. دنی پارِخو سال 2003 بود که وارد آکادمی فوتبال رئال شد و برای تیم جوانان باشگاه به میدان رفت.

او تا سال 2006 برای جوانان رئال بازی کرد و سپس به تیم دوم رئال اضافه شد. پارِخو در فصل 09-2008 پنج بازی برای تیم اول رئال انجام داد و سپس به ختافه رفت. او سال ها نیز برای والنسیا بازی کرد و به بازوبند کاپیتانی هم رسید و اکنون در عضویت ویارئال قرار دارد.طبق ادعای آاس، پارِخو یکی از گزینه های بارسا برای جانشینی سرخیو بوسکتس است.

هرچند زوبیمندی از سوسیداد بیشتر از هر بازیکنی مورد نظر ژاوی برای جانشینی بوسکتس قرار دارد ولی امروز آاس نوشت که جرارد پیکه، کاپیتان سابق بارسا، به پارِخو وعده داده که کمک خواهد کرد او به بارسلونا منتقل شود.مدیر برنامه های پارِخو مدیر برنامه های سابق پیکه است و ارتباط عالی پیکه با ژاوی و خوان لاپورتا نیز باعث شده تا خوشبینی ها به این انتقال بالا برود. انتقالی که البته مشروط به جدایی بوسکتس است و فعلا همه چیز حکایت از این دارد که کاپیتان بارسا قصد تمدید ندارد و در پایان فصل از بارسا خواهد رفت.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر