ورزش 3/ نونو گومژ، مهاجم سابق بنفیکا، به تمجید از دوسان ولاهوویچ پرداخته و او را با ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، مقایسه کرد. دوسان ولاهوویچ، مهاجم 22 ساله و صربستانی، در ماه ژا

1401\06\23 19:33:09


ولاهوویچ از ارلینگ هالند چیزی کم ندارد

ورزش 3/ نونو گومژ، مهاجم سابق بنفیکا، به تمجید از دوسان ولاهوویچ پرداخته و او را با ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، مقایسه کرد. دوسان ولاهوویچ، مهاجم 22 ساله و صربستانی، در ماه ژانویه امسال با انتقالی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا به بیانکونری پیوست و به

نونو گومژ، مهاجم سابق بنفیکا، به تمجید از دوسان ولاهوویچ پرداخته و او را با ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، مقایسه کرد.دوسان ولاهوویچ، مهاجم 22 ساله و صربستانی، در ماه ژانویه امسال با انتقالی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا به بیانکونری پیوست و به چهره کلیدی دوران پس از کریستیانو رونالدو در تورین تبدیل شد.

این ستاره جوان در پنج بازی اول خود در سری آ در این فصل چهار گل به ثمر رسانده و دو بار از روی ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شده است. در آستانه تقابل یوونتوس و بنفیکا، نونو گومژ مدعی شد ولاهوویچ یکی از بهترین مهاجمان نسل حاضر فوتبال است.نونو گومژ گفت: "به نظر من دوسان ولاهوویچ واقعا از همه ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به بهترین مهاجم جهان را در خود دارد و یکی از ستاره های بزرگ جوان در خط حمله در این مقطع به شمار می آید. زمان به نفع این بازیکن پیش می رود و ولاهوویچ می تواند پیشرفت فراوانی را در سال های پیش رو تجربه کند.او ویژگی های مشابه ارلینگ هالند را دارد و این دو بازیکن می توانند در سال های آینده درخشش فراوانی از خود نشان دهند.

من به دوسان ولاهوویچ توصیه می کنم که همیشه در تمرینات و مسابقات بیشتر تلاش کند تا حتی قوی تر شود و از این هم نمایش بهتری داشته است. در حال حاضر او با بازیکنی مانند آرکادیوش میلیک همبازی شده که از کیفیت بالایی برخوردار است. آنخل دی‌ماریا بازیکنی بزرگ و یک قهرمان است و مویس کین، فیلیپ کوستیچ و خوان کوادرادو همبازیان خوب و با ارزشی برای دوسان ولاهوویچ در ترکیب فعلی یوونتوس هستند."ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید خبرهای بیشتر درباره ی هالندولاهوویچ ۲ نفر در مورد این مطلب نظر داده اند شما چه فکر می کنید ؟ برای ارسال نظر لطفا از طریق اپلیکیشن آخرین خبر اقدام فرمایید تبلیغات خبرهای پیشنهادی.

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر