ورزش 3/ مربی تراکتور با موبایل خود صحنه گل اول گل‌گهر سیرجان را از نظر داوری کارشناسی کرد. محمد نصرتی، مربی تیم تراکتور، بعد از کسب تساوی مقابل گل‌گهر با یک موبایل برابر

1401\11\01 21:10:21


وی‌ای‌آر جیبی مربی تراکتور

ورزش 3/ مربی تراکتور با موبایل خود صحنه گل اول گل‌گهر سیرجان را از نظر داوری کارشناسی کرد. محمد نصرتی، مربی تیم تراکتور، بعد از کسب تساوی مقابل گل‌گهر با یک موبایل برابر خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی برای گل اول تیم مهمان ارائه کرد.

مربی تراکتور با موبایل خود صحنه گل اول گل‌گهر سیرجان را از نظر داوری کارشناسی کرد.محمد نصرتی، مربی تیم تراکتور، بعد از کسب تساوی مقابل گل‌گهر با یک موبایل برابر خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی برای گل اول تیم مهمان ارائه کرد.

او گفت: «این صحنه‌ای است که دوربین باشگاه باز و کامل می‌گیرد. اصلا دوربین صدا و سیما نیست و برای باشگاه است. زمانی که تیم حریف ضربه را به توپ می‌زند، بازیکنی که در موقعیت آفساید است، صاحب توپ می‌شود و پنالتی رخ می‌دهد.»وی در ادامه گفت: «ما روی پنالتی بحثی نداریم و به آقای داور هم گفتم و کمک‌داور اشتباه کرد.

بعد از این گل شیرازه تیم ما از هم پاشید و گل دوم را هم خوردیم.»نصرتی ادامه داد: «آن صحنه‌ای که آقای خمس آورد، از دوربین خود صدا و سیما بود؛ اما با دوربین باشگاه مشخص است توپ کجاست و بازیکنان حریف کجا استقرار دارند.». .


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه