ورزش 3/ هافبک‌مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این تیم روند خوبی دارد و باید به همین شکل کارش را ادامه دهد. گوستاوو واگنین وینگر 31 ساله برزیلی تیم فوتبال تراکتور

1401\11\01 21:10:19


پنالتی گل‌گهر آفساید بود

ورزش 3/ هافبک‌مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این تیم روند خوبی دارد و باید به همین شکل کارش را ادامه دهد. گوستاوو واگنین وینگر 31 ساله برزیلی تیم فوتبال تراکتور، پس از تساوی 2 بر 2 در مصاف با گل‌گهر درباره نتیجه به دست آمده در میکس

هافبک‌مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این تیم روند خوبی دارد و باید به همین شکل کارش را ادامه دهد.گوستاوو واگنین وینگر 31 ساله برزیلی تیم فوتبال تراکتور، پس از تساوی 2 بر 2 در مصاف با گل‌گهر درباره نتیجه به دست آمده در میکسدزون خبری ورزشگاه بنیان‌دیزل به خبرنگاران گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و کار خودمان را کردیم.

موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و چند گل هم زدیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل هم زدیم.» او سپس با اشاره به پنالتی گل‌گهر اضافه کرد: «اما متأسفانه داور بعدش پنالتی گرفت و فکر می‌کنم آفساید بود و پنالتی درست نبود. حیف شد.

همیشه برای ما از این اتفاقات رخ می‌‎دهد. اما باید سرمان را بالا بگیریم و به روند خوبی که داریم ادامه دهیم.»واگنین در مورد ارسال پاس گل دوم تیمش گفت: «بله، ضربه کاشته خوبی بود. هادی قبل از ضربه با من صحبت کرد.

از من خواست تا توپ را برای او بفرستم و من هم همین کار را کردم. او هم خیلی خوشحال بود که گل زده است.». .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو