ایسنا/ باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تقویت خط حمله خود یک مهاجم برزیلی جذب کند اما این مهاجم در سال‌های اخیر آمار امیدوار کننده‌ای در امر گلزنی نداشته است. بعد از جدایی

1401\11\01 21:10:27


گزینه خارجی پرسپولیس؛ ناامیدکننده!

ایسنا/ باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تقویت خط حمله خود یک مهاجم برزیلی جذب کند اما این مهاجم در سال‌های اخیر آمار امیدوار کننده‌ای در امر گلزنی نداشته است. بعد از جدایی یورگن لوکادیا باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک

باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تقویت خط حمله خود یک مهاجم برزیلی جذب کند اما این مهاجم در سال‌های اخیر آمار امیدوار کننده‌ای در امر گلزنی نداشته است.بعد از جدایی یورگن لوکادیا باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا خط حمله خود را تقویت کند.

در این زمینه پرسپولیس با یک بازیکن برزیلی به نام ولینگتون لوییس دسوزا مذاکراتی را انجام داده و اگر مشکلی رخ ندهد این بازیکن برزیلی به زودی به  ایران می‌آید تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذرد.دسوزا در باشگاه شونان بلمار ژاپن بازی می‌کند و در امر گلزنی در چند سال اخیر آمار امیدوار کننده‌ای از خود به ثبت نرسانده است. این مهاجم ۳۵ ساله در سال ۲۰۲۲، از ۲۷ بازی که در جی لیگ ژاپن انجام داده فقط ۵ بار، ۹۰ دقیقه بازی کرده و در سایر بازی‌ها به صورت بازیکن جانشین به میدان رفته است و در مجموع ۸۵۲ دقیقه بازی، فقط ۲ گل به ثمر رسانده است؛ یعنی هر ۴۱۲ دقیقه ۱ گل در کارنامه او ثبت شده است. از طرف دیگر این بازیکن در ۴۰۹ دقیقه بازی در جام حذفی ژاپن فقط یک پاس گل داده که از این نظر امیدوار کننده ظاهر نشده است.این مهاجم برزیلی در  سال ۲۰۲۱ هم، در ۲۶ دیدار و ۱۶۱۵ دقیقه بازی برای شونان بلمار بازی کرده و فقط ۶ بار تونسته دروازه رقبا را باز کند که این یعنی در این سال آمار گلزنی او بهتر بوده و در هر ۲۶۹ دقیقه یک گل زده است.

او در این سال ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. در این سال دسوزا در ۵ بازی جام حذفی ژاپن فقط یه بار موفق به گلزنی شده است.دسوزا در سال ۲۰۲۰ عضو باشگاه بوتافوگوی برزیل بوده و در آن باشگاه هم آمار امیدوار کننده‌ای از نظر گلزنی ثبت نکرده است. او در این باشگاه، ۳۰ بازی انجام داده و فقط ۶ گل وارد دروازه رقبا کرده است که اگر مجموع دقایق بازی او را ۲۵۰۰ دقیقه در نظر بگیریم، در هر ۴۱۶ دقیقه ۱ گل به ثمر رسانده است..

.


بازنشر از : آخرین خبر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران