1402\05\23 23:36:13


امیدآفرینی از الزامات تقویت مشارکت مردم در انتخابات است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امیدآفرینی در جامعه را از الزامات تقویت مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: سهم دستگاه‌های اجرایی و قضایی در این راستا بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه دوشنبه در جمع ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی دفتر خود با اشاره به نزدیکی ایام اربعین حسینی بیان کرد: با توجه به حضور اقشار مختلف در برنامه‌های اربعین باید زمینه استفاده حداکثری از این ایام فراهم شود.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کنار امنیت، سلامت و رقابت از عناصر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که تحقق این اهداف، اقتدار نظام را به نمایش خواهد گذاشت. امام جمعه سمنان ایجاد رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه را یکی از الزامات مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: سهم دستگاه اجرایی و نیز قضائی در تحقق مشارکت حداکثری بی بدیل و انکارناپذیر است. مطیعی عفاف و حجاب را یکی از ضروریات غیرقابل انکار دین عنوان کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بی حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است.

وی افزود: افراد متدیّن، خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخاطر غیرت دینی به خود اجازه نمی‌دهند در برابر بی حجابی‌ها سکوت کنند اما گاهی دشمن از این موضوع برای ایجاد تقابل میان دینداران و نظام بهره می‌گیرد. نماینده ولی فقیه در استان سمنان تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان‌ها را مفید دانست و گفت: یکی از انتظارت دلسوزان آن است که بر رعایت عفاف و حجاب در ادارات نظارت بیشتری صورت بگیرد که البته در این زمینه باید اقدامات ایجابی و تشویقی در اولویت قرار داشته باشد.. .


بازنشر از : مهر

حجاب و عفاف

اربعین حسینی

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان