1401\07\15 22:54:22


برنامه‌های هفته کودک در استان مرکزی. برگزاری جشنواره شعر «بر بال امنیت»

اراک- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با تشریح برنامه‌های هفته کودک در این استان مرکزی، گفت: جشنواره شعر «بر بال امنیت» در این هفته برگزار می‌شود.

جهانبخش قنبری در سخنانی با تشریح برنامه‌های هفته کودک اظهار داشت: هفته ملی کودک سال ۱۴۰۱ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش دوچرخه‌سواری کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ازجمله این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین جشنواره شعر کودک با عنوان «بر بال امنیت» در استان برگزار می‌شود. فرهنگسرای شهر در اختیار اکران فیلم‌های کودک و نوجوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی نصب بنر با شعار حقوق کودکان، مشاوره کودکان و نوجوانان، ارسال پیامک‌های آموزشی در فضای مجازی، اجرای برنامه تئاتر درمانی، مشاوره‌های گروهی، بازدید رایگان از موزه‌ها و اهدای کتاب و محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد. قنبری با اشاره به برنامه‌ریزی برای آشنایی کودکان با مسائل دینی با اجرای برنامه‌های شاد، افزود: مسابقات فرهنگی ویژه فرزندان پرسنل در سه رده سنی برگزار می‌شود.

تبلیغات
آموزش مجازی هنر
آرت ویم، آموزش های مجازی با کیفیت و برترین اساتید کشور ، کالیوگرافی ، خوشنویسی، کالیوگرافی
# خوشنویسی - # نقاشی - # هنری

وی اهدای کتاب به جامعه هدف، در اختیار گذاشتن سالن فرهنگسرای شهر برای اکران فیلم‌های کودک و نوجوان، افتتاح اتوبوس مدرسه شهروندی و خدمت‌رسانی در این هفته، اجرای دیوارنگاره با شعارهای حقوق کودک در شهر، آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و والدین و برگزاری جشن ویژه کودکان تحت حمایت را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد. استقرار اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه شهر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از حضور سفیر قصه‌گو از کانون پرورش فکری در ویژه‌برنامه جشن خبر داد و بیان کرد: توانمندسازی والدین در راستای رشد و تکامل کودکان و ارائه مشاوره‌های ویژه از اولویت‌های این کانون است. وی آشنایی کودکان با سوانح و حوادث، برگزاری مسابقات نقاشی و ورزشی ویژه کودکان و تقدیر از پرسنل مرتبط با سلامت کودکان، مشاوره‌های ویژه، مهیاکردن شرایط حضور مربیان کانون در مرکز نگهداری کودکان اوتیسم، اجرای برنامه‌های خاص برای کودکان تحت پوشش و استقرار اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه شهر را از دیگر برنامه‌ها دانست.

راه‌اندازی دفتر حمایت از کودکان و نوجوانان در ساوه قنبری همچنین از راه‌اندازی دفتر حمایت از کودکان و نوجوانان در ساوه خبر داد و گفت: طی این هفته بازدید از کانون اصلاح و تربیت به همراه اهدای کتاب صورت خواهد گرفت. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به کلنگ زنی مرکز مهر خانواده در خمین اشاره کرد و یادآور شد: اجرای برنامه «قطار صلح و دوستی» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش‌وپرورش از برنامه‌های مصوب دستگاه‌هاست که در هفته ملی کودک برگزار خواهد شد. وی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته مذکور در کنار تمام دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌ها خواهد بود و در این هفته اختتامیه جشنواره کودکان احساس را نیز برگزار خواهد کرد..

.


بازنشر از : مهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

حامد علامتی

اراک

هفته کو