1401\08\07 21:32:23


تجهیزات اطفاء حریق در پایانه باشماق مریوان باید تقویت شود

سنندج - مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت: تجهیزات اطفاء حریق در پایانه مرزی باشماق مریوان مناسب نیست و باید این مهم در سریع ترین زمان ممکن تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمد رضایی عصر شنبه در شورای پدافند غیرعامل استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تجهیزات اطفا حریق در مرز باشماق کافی نیست و اگر اتفاقی بیافتد امکانات ما کافی نیست و نیازمند استقرار تجهیزات ثابت آتش نشانی هستیم.

تبلیغات
نمایندگی زومر
زومر ایران ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، تامین و اجرای اتوماسیون خانگی وتعمیر جگ و درب پارکینگ است.
# پارکینگ - # ریموت - # مغازه

وی همچنین به مخاطرات جدی جایگاه‌های سوخت جنب شهرک بهاران و پارکینگ تانکرهای سوخت رسان در جنب این جایگاه اشاره کرد و گفت: باید تمهیدات و اعتبارات لازم برای رفع این مبحث در نظر گرفته شود. الیاسی مدیر کل راه و شهرسازی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: تعدادی از تونل‌های کردستان استحکام لازم در مقابل زلزله و حتی سیلاب‌ها را ندارند و حتی تعدادی از پل‌های موجود در استان بر روی دره‌ها ساخته شده است و اگر این پل‌ها آسیب ببینند ارتباط جاده‌ای یک شهرستان قطع می‌شود لذا لازم است برای مبحث پدافند غیرعامل این ابنیه ها چاره‌ای اساسی اندیشیده شود. پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: این سازمان مسئولیت تأمین غذای استان را برعهده دارد.

وی افزود: بحث امنیت غذایی یکی از موارد مهم مطرح شده در سطح بین المللی است و استان کردستان در حوزه گندم سومین تولید کننده کشور هستیم و با توجه به ظرفیت ذخیره سازی به انبار غرب کشور مشهور هستیم.. .


بازنشر از : مهر

سنندج

پدافند غیرعامل

استانداری کردستان

اطفای حریق