1401\11\19 06:25:13


شرایط حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم شود

تهران- استاندار تهران گفت: انقلاب اسلامی برای مردم است و ما فقط شرایط و تسهیلاتی را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس ستاد دهه فجر استان تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: باید یک ارزیابی از عملکرد ۳۲ کمیته اجرایی که به منظور برگزاری مراسم ۲۲ بهمن تشکیل شدند، داشته باشیم و مبنای ارزیابی ما از عملکرد کمیته‌ها، برنامه‌های آنان است.

وی افزود: باید بتوانیم یک گزارش نهایی را برای میزان مشارکت، حضور، دقت نظر و نوع عملکرد کمیته‌ها داشته باشیم. استاندار تهران گفت: انقلاب اسلامی برای مردم است و ما فقط تسهیلاتی را برای حضور مردم فراهم می‌کنیم، در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، هر مکانی که به عنوان بخش‌های خدماتی می‌باشد لازم است درها را باز بگذارند، که مردم بتوانند از سرویس‌های لازم استفاده کنند. فخاری با اشاره به انجام نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، افزود: در شب ۲۲ بهمن نقاط نورافشانی به نیروی انتظامی اطلاع داده شود تا امنیت منطقه را تأمین کنند، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و نیروهای آتش نشانی با تمام ظرفیت پای کار برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن و آماده خدمت به مردم باشند.

استاندار تهران اضافه کرد: تاکید می‌کنم که ما با نگاه محله محور باید مسائل جشن‌های ۲۲ بهمن را مد نظر داشته باشیم، چون اقدامات، محله محور است، مساجد منشأ برنامه‌ها باشند.. .


بازنشر از : مهر

علیرضا فخاری

استانداری تهران

راهپیمایی 22 بهمن