1401\11\19 07:51:33


بازی. Gun Shooting Games Offline FPS؛ سرزمین‌تان را پس بگیرید

آخرین خبر/ Major GUN : War on terror – تفنگ سنگین یک بازی محبوب در سبک بازی‌های تیراندازی و اکشن از استودیوی بازی‌سازی byss mobile است که به صورت رایگان عرضه شده است! داستان بازی Major GUN از این قرار است که تروریست‌ها سرزمین شما را ت

Major GUN : War on terror – تفنگ سنگین یک بازی محبوب در سبک بازی‌های تیراندازی و اکشن از استودیوی بازی‌سازی byss mobile است که به صورت رایگان عرضه شده است! داستان بازی Major GUN از این قرار است که تروریست‌ها سرزمین شما را تسخیر کرده‌اند و شما باید با استفاده از انواع سلاح‌های قدرتمند آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مناطق را از وجود آنان پاک سازید.

طبق سخنان سازنده شما با یک بازی مواجه هستید که برخلاف بازی‌های دیگر دارای داستان و گیم پلی خسته کننده نیست و بدون شک تجربه بهترین بازی شوتر آرکید را به‌ارمغان خواهد آورد! با انواع سلاح‌های در دسترس نظیر مسلسل به سمت دشمنان حمله‌ور شوید و آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! صدها ماموریت خاص در بازی جذاب Major GUN : War on terror انتظار شما را می‌کشند تا با پشت سر گذاشتن آنها، خاطره ای به یاد ماندنی از بازی‌های اکشن را در ذهنتان برای همیشه ثبت کند! اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن هستید Major GUN : War on terror را امتحان کنید.برخی از ویژگی های بازی اکشن Major GUN:در اختیار قرار دادن 13 سلاح مختلف با امکان ارتقاانواع مختلف دشمنان زره پوش، توپچی و غیرهدو نوع مختلف کنترلر برای بازی کردن : SWIPE & GYROانواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط شماامکان بازی به صورت انلاین با سیستم رتبه بندی دقیقشرکت در چالش های روزانه برای دریافت سلاح های جدیددارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداورتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 127 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر