1402\09\30 16:20:11


آقای رئیسی! اسفند ۱۴۰۰ که به گلستان آمدید دلار ۲۵ هزار تومان، گوشت ۱۴۰ هزار تومان و مرغ ۳۰ هزار تومان بود اما امروز که سفر کردید چند است؟

آقای رئیسی! اسفند ۱۴۰۰ که به گلستان آمدید دلار ۲۵ هزار تومان، گوشت ۱۴۰ هزار تومان و مرغ ۳۰ هزار تومان بود اما امروز که سفر کردید چند است؟ دولتاقتصادنیوز نوشت: خبرنگار گلستانی در توئیتی با اشاره به سفر استانی رئیس دولت سیزدهم به این استان نوشت: روی زمین از آن سفر تا این سفر، سفره مردم بسیار کوچک‌تر شد. معیشت مطالبه اول مردم است.

خبرنگار استان گلستان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به سفر رئیس جمهور به استان گلستان واکنش نشان داد و نوشت: در آستانه سفر دوم دولت به گلستان؛ آقای رییسی بابت احیای خلیج گرگان، پتروشیمی و آشوراده مچکریم.

اما در اسفند ۱۴۰۰ که به گلستان آمدید دلار ۲۵، مرغ ۳۰، گوشت ۱۴۰، سکه ۱۰ میلیون تومان بود. روی زمین از آن سفر تا این سفر، سفره مردم بسیار کوچک‌تر شد. معیشت مطالبه اول مردم است.

عکسی از قایق سواری ابراهیم رئیسی در دریای خزر کنایه سنگین همتی به دولت رییسی/ با این همه ادعای شفافیت، چرا انتشار لیست گیرندگان ارز دولتی و نیمایی متوقف شده است؟ ۲۷۲۷. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

دولت سیزدهم

تورم