1402\05\23 23:57:06


سلبریتی‌ها به تلویزیون برگردند یا نه؟ . بیش از نیمی از مخاطبان خبرفوری می‌گویند مخاطب صداوسیما نیستند

نتایج یک نظرسنجی در خبرفوری نشان می‌دهد، بیش از نیمی از مخاطبان خبرفوری، مخاطب صداوسیما نیستند و بازگشت یا عدم بازگشت سلبریتی‌ها به این رسانه برای آنها مهم نیست.

چند روزی هست که بحث درباره حضور برخی سلبریتی‌ها در صداوسیما داغ شده است.

صحبت از بازگشت گلزار و رشیدپور به برنامه‌های تلویزیونی است تا شاید چراغ خاموش برنامه‌های صداوسیما کمی روشن شود‌.

برخی، بازگشت این چهره‌ها به تلویزیون را نوعی تسلیم تلویزیون در برابر سلبریتی‌ها و پذیرش قدرت آنها می‌دانند، برخی دیگر اما انگشت اتهام را به‌سوی گلزار و رشیدپور نشانه رفته و آنها را متهم به پشت کردن به دیگر همکارانی می‌دانند که حاضر به همکاری با صداوسیما نیستند.

در این بین کانال خبرفوری با انتشار یک نظرسنجی، نظر مخاطبانش را درباره بازگشت سلبریتی‌ها پرسیده است. نتایج این نظرسنجی، شکست بزرگی برای صداوسیماست، چراکه بیش از نیمی از مخاطبان خبرفوری گزینه "مخاطب تلویزیون نیستم" را برگزیده‌اند.

IMG_20230814_212212_863

تبلیغات
لاینر و چراغ خطی لاله زار
چراغ خطی و لاین نوری لاله زار ارائه چراغ خطی و لاینر برند های 4m فورام اکووات داتیس افراتاب شعاع الکتریک شعاع پارس توس بروکس شیله مازی نور و ستاره شمال در بازار لاله زار است
# چراغ - # چراغ خطی - #

اما از بین ۴۹درصدی که هنوز پای برخی برنامه‌های صداوسیما می‌نشینند، ۲۸درصد با بازگشت سلبریتی‌ها به برنامه‌های تلویزیونی موافق بوده و ۲۱درصد دیگر اما مخالفت کرده‌اند.

بیش از ۱۹هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و به نظر می‌رسد نتایج این نظرسنجی به مدیران صداوسیما گوشزد می‌کند، به‌جای تقابل با سلبریتی‌ها، برای بازگرداندن مخاطبان از دست رفته، چاره‌ای جز پذیرش محبوبیت چهره‌ها ندارند.

نظر شما درباره حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون چیست؟ آیا چهره‌ها مخاطبان تلویزیون را بیشتر می‌کنند؟ در ادامه کامنت بگذارید و نظر بدهید.

. .


بازنشر از : منبع: خبر فوری