1401\06\30 19:42:08


وحشت محض در علفزار خونین

آخرین خبر/ «وحشت در دشت» یک فیلم هالیوودی محصول 2022 است که با هدف زنده‌نگهداشتن ژانر محبوب وسترن تولید شده. ژانری که روزگاری سرآمد همه گونه‌های سینمایی در جذب مخاطب بود.

«وحشت در دشت» یک فیلم هالیوودی محصول 2022 است که با هدف زنده‌نگهداشتن ژانر محبوب وسترن تولید شده.

ژانری که روزگاری سرآمد همه گونه‌های سینمایی در جذب مخاطب بود. فیلم برخلاف نامش ترسناک نیست اما پر است از دلهره. با معرفی این فیلم همراه ما باشید.داستانش از چه قراره؟فیلم داستان حضور یک خانواده در خانه‌ای جدید است.

حتی مادر این خانواده باید چند روزی را بدون حضور همسرش در منزل جدید سر کند. اما تبهکارانی بی‌رحم به خانه یورش می‌آورند. او تصمیم می‌گیرد به تنهایی برابر مهاجمین انتقام‌جو تا رسیدن شوهرش بایستد.

مبارزه‌ای دشوار و پرتنش برابر چند مرد مسلح.چرا ببینیم؟فیلم مولفه‌های ژانر وسترن را در خود به‌روزرسانی کرده است. در این فیلم شاهد دوئل‌های سریع، هفت‌تیر کشی به سبک کلینت ایستوود و... نیستیم.

قهرمان داستان برخلاف تمام وسترن‌ها یک زن است. چالش فیلم کشف یک قتل یا راهزنی از دلیجان و بانک نیست، بلکه شکل و چگونگی مقاومت مادر خانواده در برابر متجاوزان است. برای همین فیلم با حفظ حال‌وهوای دنیای وسترن، یک داستان تازه و متفاوت را در این ژانر به نمایش می‌گذارد.

فیلم در ژانر خودش خالص است و خبری از جلوه‌های ویژه، کروماکی و... هم نیست. برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصینکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید.

(حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید.

در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:امیلی، دختری که جنایتکار شد 1401/06/26 - 20:00«پینوکیو» با تام هنکس اضافه، آموزنده برای بچه‌‌ها 1401/06/27 - 21:00مینی سریالی جذاب و آموزنده برای کودکان 1401/06/28 - 22:45..... .


بازنشر از : آخرین خبر