1401\11\19 07:48:25


اعتصاب در آستانه فینال لیگ برتر

طرفداری/ سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: به خاطر بدقولی مسوولان به چوپان دروغگو تبدیل شدم. وزنه‌برداران تیم ذوب‌آهن در آستانه فینال لیگ برتر اعتصاب کردند.

طرفداری/ سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: به خاطر بدقولی مسوولان به چوپان دروغگو تبدیل شدم.وزنه‌برداران تیم ذوب‌آهن در آستانه فینال لیگ برتر اعتصاب کردند.فینال لیگ برتر وزنه برداری ۲۵ بهمن 1401 در اهواز برگزار می شود تا تکلیف قهرمان این فصل از مسابقات مشخص شود.

دو تیم ذوب‌آهن و ملی حفاری رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند، به همین دلیل ذوب‌آهن اردوی آماده سازی برگزار کرده اما وزنه‌بردارهای شاخص این تیم مانند مهدی کرمی، حافظ قشقایی، علیرضا یوسفی و حسن گل پرور به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان حضور در اردوی تیم را تحریم کرده‌اند. مهدی کرمی، وزنه بردار ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم در این باره اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن باید طبق قراراد تا قبل از فینال در سه قسط، تسویه کامل می‌کرد اما حتی یک درصد از قراردادها را پرداخت نکرده است. ما هم به خاطر خوش‌حسابی ذوب‌آهن قرارداد بستیم. به هر حال ذوب‌آهن شرکت کوچکی نیست و تیم‌های ورزشی زیادی دارد.

قرارداد بقیه رشته‌ها را تسویه کرده یا درصدی را پرداخت کرده اما نمی‌دانم چرا برای وزنه‌برداری امروز و فردا می کند. وی ادامه داد: ما هم در اردوی تیم شرکت نکردیم و دو، سه نفری هم که در اردو هستند، اعلام کرده‌اند اگر تا پنج‌شنبه تکلیف دستمزدها مشخص نشود، اردو را ترک می‌کنند. حتی سرمربی و مربیان تیم هم شاکی هستند و علی جباری، سرمربی تیم اعلام کرده استعفا می‌کند.کرمی در پاسخ به این پرسش که قرارداد وزنه‌بردارها بالا نیست و چرا باشگاه قراردادها آنها را تسویه نمی‌کند؟ به ایسنا گفت: قرارداد وزنه بردارها مبلغ بالایی نیست. البته نمی‌گویند پرداخت نمی‌کنیم اما امروز و فردا کرده و تاریخ دقیقی برای پرداخت، اعلام نمی‌کنند.

هزینه‌ها هم بالا بوده و حدود هشت روز دیگر فینال است، نه تنها پاداشی نداده‌اند تا شارژ روحی شویم، حتی قرارداد خودمان را هم پرداخت نکرده‌اند. این در حالی است که وزنه‌بردارهای ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ خیلی خوب کار کردند و هفت مقام اولی به دست آوردند. اکنون هم رقابت نزدیکی با تیم ملی حفاری برای قهرمانی داریم.وزنه‌بردار تیم ذوب آهن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر قراردادها تسویه نشود، در فینال شرکت می کنند؟ تاکید کرد: اگر قراردادها را تسویه نکنند ما در فینال وزنه نمی‌زنیم.جباری: علی جباری با بیان اینکه هنوز هیچ مبلغی از قرارداد وزنه‌برداران ذوب‌آهن پرداخت نشده، اظهار داشت:‌ بعد از مسابقات هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری وعده‌هایی به اعضای تیم برای پرداخت میلغی از قرارداد داده شد که تاکنون عملی نشده است.

این ورزشکاران هنوز یک ریال از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند. این شرایط موجب شده تا شماری از آنها اردو را تحریم کنند.وی با اشاره به اینکه به عنوان سرمربی تیم در آستانه فینال لیگ برتر به جای آنکه تمرکزم روی کارهای فنی باشد، نه حواشی، به ایرنا گفت: من هر روز وعده‌های مسئولان ذوب‌آهن را به وزنه‌برداران اعلام می‌کنم اما در پایان خبری از واریزی نیست. من پیش نفرات این تیم شرمنده شدم.

بدقولی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن، مرا به «چوپان دروغگو» تبدیل کرده است. ورزشکاران تیم ذوب‌آهن هر روز تا ساعت یک و نیم بعدظهر منتظر واریزی هستند و بعد از آن شکواییه خود را پیش من خواهند آورد. من نمی دانم پاسخ آنها را چگونه بدهم.جباری تاکید کرد: من بارها با وزنه‌برداران صحبت کردم و آنها نیز صبر کردند اما هیچ‌کدام از وعده‌ها عملی نشد.

آنها مجبور به مصاحبه شدند و امیدوارم به زودی این حواشی جمع شود. تیم باید 25 بهمن در اهواز باشد و در فینال رقابت‌های لیگ برتر روی تخته برود.سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن در پایان گفت: ستارگانی در عضویت این تیم هستند که از روز اول سفید امضا کرده‌اند. من با این وزنه‌برداران صحبت کردم و به تیم ذوب‌آهن آمدند.

هرکدام از این وزنه‌برداران می‌توانستند با مبلغ بیشتر به راحتی به عضویت تیمی دیگر دربیایند. آنها مشتری زیادی در لیگ داشتند. حتی خودم با تیم سایپا مذاکره کردم اما با نصف مبلغ قرارداد سایپا در ذوب‌آهن ماندم.

من در استخدام باشگاه هستم و ممکن است این مصاحبه برایم گران تمام شود اما واقعیتی که وجود دارد، این است که باید حق این بچه‌ها پرداخت شود.. .


بازنشر از : آخرین خبر