1401\11\19 07:48:25


بازیکن بوندس‌لیگا در نقش سوپرمن

طرفداری/ مدافع ۳۰ ساله لایپزیش نمی‌خواهد این فرصت را از دست بدهد.  ویلی اوربان در تصمیمی برای کمک کردن به نجات جان یک بیمار مبتلا به سرطان، ممکن است یک بازی حساس لایپزیش در کورس قهرمانی بوندسلیگا را از دست بدهد.

طرفداری/ مدافع ۳۰ ساله لایپزیش نمی‌خواهد این فرصت را از دست بدهد. ویلی اوربان در تصمیمی برای کمک کردن به نجات جان یک بیمار مبتلا به سرطان، ممکن است یک بازی حساس لایپزیش در کورس قهرمانی بوندسلیگا را از دست بدهد. به گزارش AP، باشگاه لایپزیش در روز سه شنبه اعلام کرد که مدافع تیم ملی مجارستان از سال ۲۰۱۷ جزو داوطلبان اهدای سلول‌های بنیادی در آلمان بوده و به تازگی نمونه او با یک بیمار مبتلا به سرطان خون همخوانی داشته است.

بر همین اساس اوربان در روز چهارشنبه، برای اهدای سلول‌های بنیادی اقدام خواهد کرد. بر اساس اعلام باشگاه لایپزیش، اوربان از روز شنبه برای افزایش شمار سلول‌های لازم در بدنش تزریقاتی انجام داده و از روز یکشنبه، در تمرینات تیم حضور نیافته است. بر همین اساس حضور این بازیکن در مصاف روز شنبه لایپزیش رده چهارمی با اونیون برلین رتبه دومی، مورد تردید است. اوربان در بیانیه‌ای در همین رابطه گفته است:وقتی شنیدم یک مورد مشابه پیدا شده است، غافلگیر شدم.

بدون ذره‌ای شک دنبال این بودم تا این اهدا هر چه سریع‌تر صورت بگیرد. من احتمالا این فرصت را دارم تا با برداشتن قدمی بسیار کوچک، جان انسان دیگری را نجات بدهم. این تصمیم نیازی به فکر کردن نداشت.

امیدوارم فرد دریافت کننده بتواند بیماری خود را با این اقدام من پشت سر بگذارد. اوربان افزود:البته که شاید بازی با اونیون را از دست بدهم ولی با وجود آرزوهای ورزشی خودم، فوتبال در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد. آن‌هایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که همه کار خواهم کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به جمع تیم برگردم. امیدوارم این اقدام من، الهام بخش افراد بیشتری برای داوطلب شدن شود.

 . .


بازنشر از : آخرین خبر