1402\05\23 21:31:12


بایرن بالاخره دروازه‌بان پیدا کرد؛ یک اسپانیایی دیگر

ورزش 3/بایرن مونیخ بعد از آنکه متوجه شد مانوئل نویر، دروازه‌بان شماره یک مصدومش، به زودی به ترکیب برنخواهد گشت و با جدایی یان زومر و انتقال او به اینتر به دنبال جذب یک دروازه‌بان شماره یک بود. باواریایی‌ها ابتدا کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی را هدف گرفته بودند ولی بعد از چند دور مذاکره اولیه کپا به بایرن اطلاع داد که خواهان پیوستن به رئال مادرید است.

بایرن مونیخ بعد از آنکه متوجه شد مانوئل نویر، دروازه‌بان شماره یک مصدومش، به زودی به ترکیب برنخواهد گشت و با جدایی یان زومر و انتقال او به اینتر به دنبال جذب یک دروازه‌بان شماره یک بود.باواریایی‌ها ابتدا کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی را هدف گرفته بودند ولی بعد از چند دور مذاکره اولیه کپا به بایرن اطلاع داد که خواهان پیوستن به رئال مادرید است.

در آلمان اشپورت1 گزارش داد که بایرن مونیخ حالا یک دروازه‌بان اسپانیایی دیگر را در نظر گرفته و در حال حاضر مذاکره بین این باشگاه آلمانی با دخیا ادامه دارد.مانوئل نویر بعد از جام جهانی قطر در حالی که در تعطیلات به سر می‌برد در یک حادثه اسکی مصدوم شد و به ایجاد بحران دروازه‌بانی در بایرن مونیخ دامن زد. باواریایی‌ها به جای او یان زومر را جذب کردند اما بین هواداران و ستاره‌های سابق باشگاه و این دروازه‌بان اتریشی رابطه پرچالشی شکل گرفت که در نهایت به جدایی او انجامید.از سوی دیگر داوید دخیا امسال تابستان رابطه‌ای پرتنش با منچستریونایتد داشت و درحالیکه یونایتد به اول قول داده بود قراردادش تمدید خواهد شد اما در ادامه از این کار منصرف شد و به جای او آندره اونانا را از اینتر به خدمت گرفت تا دخیا بعد از سالها منچستریونایتد را ترک کند. بازار.

.


بازنشر از : آخرین خبر