1402\05\23 18:50:21


جواب غیرمستقیم نیمار به بارسا: بفهمید چرا نیامدم!

ورزش 3/نیمار که در طول تابستان با شایعات زیادی درباره آینده‌اش روبرو بود در روزهای اخیر به مهمترین سوژه نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. درحالیکه در اوایل تابستان صحبت‌هایی درباره تمایل پی‌اس‌جی به جدایی نیمار شنیده می‌شد اما بعد این شایعات فروکش کرد و نیمار با آرامش در تمرین‌های این تیم شرکت کرد.

نیمار که در طول تابستان با شایعات زیادی درباره آینده‌اش روبرو بود در روزهای اخیر به مهمترین سوژه نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است.درحالیکه در اوایل تابستان صحبت‌هایی درباره تمایل پی‌اس‌جی به جدایی نیمار شنیده می‌شد اما بعد این شایعات فروکش کرد و نیمار با آرامش در تمرین‌های این تیم شرکت کرد.

تا اینکه از چند روز پیش جسته و گریخته شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به باشگاه سابقش بارسا مطرح شد تا نیمار بار دیگر در معرض توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.بمب نقل و انتقالاتی درباره ستاره برزیلی اما دیروز توسط عربستانی‌ها منتشر شد و ادعا شد که نیمار با پیشنهاد الهلال موافقت کرده و قرار است با قراردادی دو ساله با دستمزد سالی 80 میلیون یورو راهی این تیم شود.این خبر بارسا و هوادارانش را از ستاره سابق‌شان خشمگین کرده است. نیمار که گفته می‌شود ممکن است امروز در تستهای پزشکی الهلال شرکت کند در اینستاگرام پستی را لایک کرد که درباره رابطه او با پی‌اس‌جی و بارسا و انتقالش به الهلال صحبت کرده بود. این لایک نیمار بلافاصله جنجالی شد.پستی که نیمار لایک کرد درباره او نوشته بود:" بیایید واقعیت را قبول کنیم، نیمار هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد تا به بارسا برود.

ولی آنها می‌خواستند قراردادش با پی‌اس‌جی را فسخ کند که این غیرممکن بود. پی‌اس‌جی هم پول می‌خواهد. تنها گزینه‌ای که پول کافی داشت تا نیمار را بخرد عربستانی‌ها بودند و این واقعیت را باید پذیرفت.

همه فکر می‌کنند که همه چیز در دست نیمار بوده. ولی حتی اگر او پیشنهاد بارسا را قبول می‌کرد چطور باید پی‌اس‌جی را ترک می‌کرد؟ پی‌اس‌جی هم پول می‌خواهد و دست‌بسته بازیکنش را به شما تحویل نمی‌دهد. این را بفهمید.

اما بارسا می‌گفت نیمار مجانی بیاید. خیلی جالبه!" بازار لایک نیمار زیر این پست اینستاگرامی به سرعت جنجالی شد و خشم هواداران بارسا را بیشتر کرد. ستاره برزیلی در نهایت تصمیم گرفت لایکش را بردارد تا رابطه‌اش با هواداران باشگاه کاتالان بیش از این تیره و تار نشود..

.


بازنشر از : آخرین خبر