1401\07\07 21:07:36


حسن‌زاده: ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را شکست‌ دهد

ورزش 3/ رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند. رضا حسن زاده در مورد روند تیم ملی در دو دیدار با تیم های اروگوئه و سنگال به خبرنگار ما گفت: بالاخره هر تیمی برای آمادگی جسمانی و روحی و

رضا حسن زاده نقطه قوت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و در خصوص شرایط ملی پوشان صحبت هایی را مطرح می کند.رضا حسن زاده در مورد روند تیم ملی در دو دیدار با تیم های اروگوئه و سنگال به خبرنگار ما گفت: بالاخره هر تیمی برای آمادگی جسمانی و روحی و روانی و اینکه بتواند یازده نفره اصلی اش را مشخص کند نیاز به بازی دوستانه دارد تا با آمادگی کامل به جام جهانی برود.

اروگوئه تیم شناخته شده ای است و بازیکنان شاغل در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا و... در آن بازی می‌کنند. بازیکنان ما در نیمه‌ی اول کمی سردرگم بودند‌ و در نیمه دوم بهتر شدند و با گل طارمی یک بر صفر بردند.

پیروزی در بازی دوستانه باعث می‌شود بچه ها انگیزه بگیرند. من هیچ دلیلی نمی بینم ایران نتواند انگلیس و آمریکا و ولز را شکست ندهد.وی ادامه‌داد: سنگال هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر گل به خودی نبود می‌توانستیم این تیم را هم شکست بدهیم. پاس های هدفمند و بلند که به مهاجمان داده می‌شد راضی کننده بود.

در کل عملکرد همه به خصوص کی روش به عنوان نفر اول تیم خوب بود.. .


بازنشر از : آخرین خبر