1401\11\19 07:48:32


شادی گل سوم ساپینتو، وقتی کار تمام شد

ورزش 3/ ریکاردو ساپینتو حتی اگر روی سکوها هم باشد، دوربین عکاسان و تلویزیون روی او زوم است، چون لحظه‌ای آرام و قرار ندارد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان از روی سکوها به تماشای بازی

ریکاردو ساپینتو حتی اگر روی سکوها هم باشد، دوربین عکاسان و تلویزیون روی او زوم است، چون لحظه‌ای آرام و قرار ندارد.ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان از روی سکوها به تماشای بازی نشست.

او فقط در ابتدای بازی و پیش از اینکه داور در سوت آغاز مسابقه بدمد روی صندلی نشست اما با شروع بازی مدام از روی صندلی بلند می‌شد و راه می‌رفت و گاهی هم نسبت به عملکرد شاگردانش و حتی اشتباهات داوری واکنش نشان می‌دهد.شادی گل‌های ریکاردو ساپینتو هم در نوع خود جالب بود. بعد از گل سوم ریکاردو ساپینتو به سبک خاصی شادی کرد، چون متوجه شد کار حریف دیگر تمام شده است. جالب اینکه وی بعد از گل سوم استقلال جایگاه ویژه را ترک کرد تا به سمت رختکن برود.

البته بازی همین جا به پایان نرسید و شاهد یک گل از سوی بازیکنان نفت مسجدسلیمان و اعلام یک ضربه پنالتی از سوی داور به سود استقلال بودیم که مهدی قایدی این ضربه را به بیرون زد. در نهایت این بازی با نتیجه 3-1 به سود استقلال به پایان رسید.شادمانی در چهره ریکاردو ساپینتو بعد از گل سوم تنها به خاطر گل مهدی قایدی نیست. او خرسند از این است که تیمش به کورس قهرمانی برگشته است.

خوشحال از اینکه تیمش در سبک بازی بهتر شده است و علاوه بر گل‌های متعدد، موقعیت‌های متعددی را روی دروازه حریفان خلق می‌کند. او حق دارد این‌چنین باشد، به این خاطر که تیمش در سه بازی اخیر 10 گل زده است.. .


بازنشر از : آخرین خبر