1401\11\19 07:47:24


مشاور حقوقی بوریس جانسون، وکیل ویژه منچسترسیتی شد

طرفداری/ منچسترسیتی تمام توان خود را برای رهایی از اتهامات مطرح شده به کار گرفته است.  طرفداری | لرد پنیک قرار است در پرونده بیش از ۱۰۰ اتهام مطرح شده علیه منچسترسیتی، از این باشگاه دفاع کند.

طرفداری/ منچسترسیتی تمام توان خود را برای رهایی از اتهامات مطرح شده به کار گرفته است. طرفداری | لرد پنیک قرار است در پرونده بیش از ۱۰۰ اتهام مطرح شده علیه منچسترسیتی، از این باشگاه دفاع کند.این وکیل کاردان که در کارنامه خود سابقه مشاوره دادن به بوریس جانسون (نخست وزیر پیشین انگلیس) در ماجرای پارتی گیت و همچنین اقدام علیه دولت بریتانیا در دادگاه عالی برگزار شده جهت تعلیق پارلمان در سال ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد، یه عنوان یکی از بهترین وکلای نسل خود شناخته می‌شود. پنیک عمدتا ساعتی ۵ هزار پوند دستمزد می‌گیرد اما سابقه طلب کردن ۱۰ هزار پوند را نیز دارد.

اگر او حداکثر حقوقش را دریافت کند، با توجه به تمام وقت بودن همکاری در این پرونده، می‌تواند روزی ۸۰ هزار پوند و به عبارت دیگر، هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوند دریافتی داشته باشد؛ یعنی به اندازه کوین دی بروین که بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان منچسترسیتی دارد. حتی اگر پنیک ساعتی ۵ هزار پوند بگیرد، حقوق دریافتی او از تمامی بازیکنان منچسترسیتی به جز هفت نفر، بیشتر خواهد بود. . .


بازنشر از : آخرین خبر