1402\06\16 19:45:28


وقتی فوتبال روی بامزه خود را نشان می‌دهید

آخرین خبر/ فوتبال یک ورزش پربرخورد، پرحاشیه و جذاب است که بیشتر به‌‌خاطر هیجانش دوستش داریم؛ اما این ورزش لحظات فان و بامزه کم ندارد. لحظاتی که طی آن و در حین استرس مسابقه، حتی آدم‌‌هایی مثل ژوزه مورینیو که به جدی بودن معروف هستند ممکن است کارهای بامزه‌‌ای انجام دهند.

فوتبال یک ورزش پربرخورد، پرحاشیه و جذاب است که بیشتر به‌‌خاطر هیجانش دوستش داریم؛ اما این ورزش لحظات فان و بامزه کم ندارد.

لحظاتی که طی آن و در حین استرس مسابقه، حتی آدم‌‌هایی مثل ژوزه مورینیو که به جدی بودن معروف هستند ممکن است کارهای بامزه‌‌ای انجام دهند. مستند 10 دقیقه‌‌ای «لحظات فان فوتبالی» در همان زمان کم اتفاقات بسیار بامزه‌‌ای را به ما نشان می‌‌دهد؛ از لحظه‌‌ای که داور مسابقه اشتباهات عجیب و خنده‌‌دار انجام می‌‌دهد، تا خانم داوری که مدام مراقب زیبایی صورتش است و هربار که برای درآوردن دستمال دست به جیب می‌‌شود بازیکنان فکر می‌‌کنند قصد کارت دادن دارد. این مستند 10 دقیقه‌‌ای را می‌‌توانید با اینترنت تلفن‌‌همراه از این لینک تماشا کنید.>>> برای تماشای «لحظات فان فوتبالی» کلیک کنیدبا بکوب فیلم ببینید بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر منبع بهترین و به‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌های خارجی با دوبله‌‌های اختصاصی است؛ برای تماشای آثار این بخش کافی است با نت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک، هرچه می‌‌خواهید تماشا کنید.

اگر هم از نت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با یک تخفیف ویژه اشتراک بخرید و با چند دستگاه هرچه می‌‌خواهید ببینید؛ تازه در این حالت اینترنت شما نیم بهاء خواهد بود.چند مستند فوتبالی جالب دیگر را هم از دست ندهید:«مارادونا، رویایی مقدس»؛ از کوچه‌های فقر، تا قله فوتبال 1402/01/06 - 23:59. .


بازنشر از : آخرین خبر