1402\09\30 18:42:32


پیام دورتموند به سوپرلیگ دور ما را خط بکشید!‏

ورزش 3/بوروسیا دورتموند هم از پروژه سوپرلیگ کنار کشید. هانس ‏یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه ‏آلمانی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: "فارغ از ‏بحث‌هایی که درباره حکم امروز ‏دادگاه عدالت اروپا مطرح است ما به عنوان باشگاه ‏بوروسیا دورتموند یک موضع ‏مشخص داریم: ما در سوپرلیگ حضور نخواهیم داشت.

بوروسیا دورتموند هم از پروژه سوپرلیگ کنار کشید.

هانس ‏یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه ‏آلمانی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: "فارغ از ‏بحث‌هایی که درباره حکم امروز ‏دادگاه عدالت اروپا مطرح است ما به عنوان باشگاه ‏بوروسیا دورتموند یک موضع ‏مشخص داریم: ما در سوپرلیگ حضور نخواهیم داشت. ‏بر اساس حکم امروز دیوان عدالت اروپا دو نهاد یوفا و فیفا از این پس نمی‌توانند مانع از ‏شکل‌گیری سوپرلیگ شوند. دورتموند در بیانیه خود اشاره کرده که قصد ندارد درباره ‏جزئیات حقوقی حکم صادره موضع‌گیری کند اما در قبال پروژه سوپرلیگ موضعی روشن ‏دارد.

باشگاه زردپوش آلمانی به این ترتیب حسابش را از بارسا و رئال مادرید جدا کرد. ‏سه سال پیش این پروژه با هدایت بارسلونا و رئال مادرید مطرح شد و چندین باشگاه ‏اروپایی پشت پرده با آنها همراه شده بودند. ولی در نهایت تنها یوونتوس بود که به ‌صورت علنی به دو باشگاه اسپانیایی پیوست اما بعدتر یووه آنقدر تحت فشار قرار گرفت ‏که پا پس کشید.‏دیگر باشگاه بزرگ فوتبال آلمان، بایرن مونیخ هم ساعتی پیش بیانیه‌ای شبیه به ‏دورتموند صادر کرد.

لیگ فوتبال آلمان هم در مقابل حکم دادگاه اروپا موضعی منفی ‏داشت. ‏. .


بازنشر از : آخرین خبر