اربعین 1401 ستاد مرکزی اربعین سامانه سماح رییس ستاد اربعین گفت:آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح، ۶۵۰ هزار نفر اس

1401\06\01 22:40:20


آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح. مشکلی برای تامین آب وجود ندارد

رییس ستاد اربعین گفت:آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح، ۶۵۰ هزار نفر است که هر روز این آمار به شکل تصاعدی در حال افزایش و آمار به تدریج در حال واقعی‌تر شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین در نشست خبری در حاشیه جلسه ستاد اربعین کشور در خصوص فعالیت‌های مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین گفت: خوشبختانه تمامی شرایط برای عبور از این سه مرز فراهم شده است.

رئیس ستاد اربعین در خصوص آخرین آمار سامانه سماح گفت: آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح، ۶۵۰ هزار نفر است که هر روز این آمار به شکل تصاعدی در حال افزایش و آمار به تدریج در حال واقعی‌تر شدن است؛ درخواست من از همه زائران این است که برای کمک به دیگر زائران، ثبت نام در سامانه سماح را هر چه سریع‌تر انجام دهند. میراحمدی با بیان اینکه روزی برای بدرقه زائران اربعین در کشور در نظر گرفته شده است، گفت: قرار بر این شد که در چهارم ماه صفر مصادف با روز شهادت حضرت رقیه مراسم بدرقه زائران اربعین در میادین اصلی شهرها برگزار شود هدف از اجرای این برنامه احیای سنت بدرقه زائران اربعین خواهد بود. وی بر مردمی بودن زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: ستاد مرکزی اربعین به طور کامل از همه موکب داران و مردم عزیز پشتیبانی و حمایت لجستیکی خواهد کرد.

رئیس ستاد اربعین در خصوص تأمین آب آشامیدنی این سفر گفت: تأمین آب یکی از موضوعات حیاتی برای این سفر است که توسط دستگاه‌ها امروز مرور شد الحمدلله مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت؛ آب‌های بسته‌بندی شده در حال انتقال به نقاط مرزی هستند و بخشی از این آب‌ها نیز به دلیل مشکلات آب کشور عراق به داخل این کشور ارسال می‌شود. میراحمدی خاطرنشان کرد: با موافقت نهایی دولت عراق از روز گذشته افرادی که در سامانه سماح ثبت نام می‌کنند اما گذرنامه آنان اعتبار لازم را ندارد مشکلی برای ثبت نام در سامانه دیگر ندارند و می‌توانند با خیال راحت در سامانه سماح ثبت نام کنند.. .


بازنشر از : مهر

اربعین 1401

ستاد مرکزی اربعین

سامانه سماح


استعلام قیمت کارتن لیمینتی