خلیج فارس دریای خزر رالی ایرانی شرکت کنندگان در رالی «از خزر تا خلیج فارس» با خودروهای دودیفرانسیل از گیلان، قزو

1402\02\07 14:40:05


رالی تور گردشگری «خزر تا خلیج فارس» برگزار می‌شود

شرکت کنندگان در رالی «از خزر تا خلیج فارس» با خودروهای دودیفرانسیل از گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس عبور کرده و با گذر از هرمزگان، به جزیره کیش و ساحل خلیج فارس می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه دائمی رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس، ۸ اردیبهشت ماه سال جاری و در آستانه روز ملی خلیج فارس نخستین رالی تور گردشگری «از خزر تا خلیج فارس» برگزار می‌شود.

در این رالی شرکت کنندگان با ۶۰ دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از ساحل چمخاله حرکت خود را آغاز می‌کنند، پیش از این و در راستای آموزش شرکت کنندگان در این رویداد، کارشناسان و مدرسان تخصصی رالی گردشگری، به آموزش قوانین و مقررات، فنون و نکات ایمنی رالی‌های گردشگری پرداختند. قرار است شرکت کنندگان پس از طی یک مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتری، به ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و معرفی جاذبه‌های بی شمار گردشگری، تاریخی و طبیعی کریدور شمال به جنوب ایران بپردازند. مسیر شروع این رالی استان گیلان است و شرکت کنندگان با عبور از استان‌های قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس و هرمزگان، به ساحل خلیج فارس می رسند.

حفظ سرعت و رانندگی ایمن، توجه به علائم و هشدارها، رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مسیریابی اصولی از روی نقشه و توجه به حفظ جان شهروندان و مسافران از قوانین و الزامات اصلی شرکت در این رویداد است. اختتامیه این رالی روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه خواهد بود.. .


بازنشر از : مهر

خلیج فارس

دریای خزر

رالی ایرانی


قفسه فلزی - قفسه انبار