بررسی قیمت خودروها در بازار امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که قیمت بیشتر محصولات دو خوردوساز بزرگ در بازار نسبت به یک ماه پیش، اغلب در بازه ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان کاهش دا

1402\02\16 21:55:19


ریزش ۵ تا ۹۵ میلیون تومانی قیمت‌ خودرو در بازار یک ماه گذشته

بررسی قیمت خودروها در بازار امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که قیمت بیشتر محصولات دو خوردوساز بزرگ در بازار نسبت به یک ماه پیش، اغلب در بازه ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان کاهش داشته، اما در این بین کاهش تا ۹۵ میلیون تومانی را هم شاهد بودیم.

بررسی قیمت پرتیراژهای خودروسازان در بازار امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) و مقایسه آن با قیمت‌ها در یک ماه قبل (۱۶ فروردین ماه) نشان می‌دهد که بازار روند کاهشی خود را که حدودا ۱۰ روزی است آغاز کرده را ادامه داده است.

در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت محصولات بین پنج تا ۹۵ میلیون تومان ارزان شده‌اند.

اما سمندها، تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک (۱۴۰۰) در بازار امروز نسبت به ۱۶ فروردین ماه با رشد قیمت همراه بوده که تنها محصولات افزایشی خودروسازان هستند؛ به طور مثال سمند LX ساده ۲۲ میلیون تومان و سمند LX بنزینی EF۷ حدود ۲۸ میلیون تومان افزایش را تجربه کرده‌اند.

تارا اتوماتیک ۱۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۰ میلیون تومان افزایش را تجربه کرده‌اند.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز کاهش ۲۵ و ۳۵ میلیون تومانی دیده می‌شود اما قیمت تیبا دو میلیون تومان و قیمت شاهین ۹۵ میلیون تومان کاهش داشته‌اند و حداقل و حداکثر کاهش را به خود اختصاص داده‌اند.

قیمت محصولات این دو شرکت در بازار امروز (۱۶ اردیبهشت)، یکماه پیش (۱۶ فروردین) و تغییرات آن در این دو بازه به شرح زیر است:

ریزش ۵ تا ۹۵ میلیون تومانی قیمت‌ خودرو در بازار

ریزش ۵ تا ۹۵ میلیون تومانی قیمت‌ خودرو در بازار

رنگ سبز به نشانه افزایش قیمت و رنگ قرمز به نشانه کاهش قیمت است.

. .


بازنشر از : منبع: ايسنا


تولید کارتن و سفارش کارتن