علی سلاجقه سفر رئیس جمهور به خوزستان شادگان محیط زیست خوزست اهواز - رئیس سازمان

1402\02\08 20:37:47


طرح جامع گردشگری شادگان تا یک ماه آینده آماده می‌شود

اهواز - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا یک ماه آینده طرح جامع گردشگری شادگان آماده و تقدیم دولت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه ظهر امروز جمعه در نشست شورای اداری شادگان اظهار کرد: ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی منطقه شادگان به گونه‌ای است که استفاده از قابلیت‌ها در رونق اقتصاد کشور تأثیر بالایی خواهد گذاشت.

وی افزود: با توجه به چنین ظرفیت‌هایی که شادگان دارد این شهرستان می‌تواند نقش پررنگی در رونق اقتصادی کشور داشته باشد. رئیس سازمان محیط زیست کشور، همجوار بودن شادگان با دریا را یک مزیت مهم دانست و ادامه داد: شادگان همجوار با دریا است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری، به کارگیری از این ظرفیت در جهت تحقق اقتصاد دریامحور ضروری است. سلاجقه بیان کرد: اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته ولی هنوز مردم شادگان با مشکلاتی مانند اشتغال و معیشت روبرو هستند.

وی با بیان اینکه تالاب شادگان به لحاظ خدمات و گردشگری یکی از تالاب‌های ارزنده در ایران و دنیا است، گفت: تا یک ماه آینده طرح جامع گردشگری شادگان توسط سازمان محیط زیست و وزارت میراث فرهنگی آماده و تقدیم دولت خواهد شد. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بر استفاده از سرمایه گذاران محلی تاکید کرد و افزود: استفاده از سرمایه گذاران بومی جهت توسعه گردشگری در تمامی نقاط کشور از اهداف دولت سیزدهم است.. .


بازنشر از : مهر

علی سلاجقه

سفر رئیس جمهور به خوزستان

شادگان

محیط زیست خوزست


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو