سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در آب‌های جنوب کشور از دوشنبه (۲۷فروردین‌ماه) هشدار داد.

1403\01\25 17:04:06


وزش باد شدید در جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در آب‌های جنوب کشور از دوشنبه (۲۷فروردین‌ماه) هشدار داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای ۳۲ نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی ۱ تا ۲.۵ متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از ۲.۵ متر همراه با رگبار باران و رعد و برق دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۲۷ تا ۲۹ فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی احتمال خسارت در اثر تندباد لحظه‌ای و رگبار باران و رعد و برق، اختلال در ترددهای دریایی، قایق‌های صیادی و فعالیت‌های تفریحی، اختلال در تردد شناورهای مسافربری در بنادر ، اختلال در تردد کشتی‌های تجاری، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی اتخاذ تمهیدات لازم در مناطق دریایی و مناطق ساحلی جهت جلوگیری از خسارت احتمالی، اجتناب از تردد شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی، اندیشیدن تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی‌های تجاری مد نظر قرار گیرد.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود.

هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

. .


بازنشر از : منبع: ايسنا


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی