اسکان مدارس نوروز 1402 اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش است

1402\01\10 19:12:39


۳۱۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس اصفهان اسکان یافتند

اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۳۱۱ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شهر اصفهان پذیرش شدند.

مهدی منتجب در خصوص اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: روز نهم فروردین ماه بیش از ۱۹ هزار مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شهر اصفهان پذیرش شدند.

وی آمار مجموع مسافران نوروزی پذیرش شده توسط ستادهای اسکان آموزش و پرورش شهر اصفهان را بیش از ۳۱۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به این آمار، آموزش و پرورش میزبان یک سوم کل میهمانان نوروزی شهر اصفهان بوده است. رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ادامه‌دار بودن روند بازرسی از مراکز و ستادهای اسکان تصریح کرد: در طول مدت فعالیت ستادهای اسکان، بازدیدهایی توسط معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و برخی دیگر از مسئولان استانی انجام شد که نظر مثبت بازدیدکنندگان نشان از میزبانی شایسته آموزش و پرورش اصفهان از مسافران نوروزی دارد. منتجب خاطرنشان کرد: پذیرش مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا ساعت ۱۲ شب یازدهم فروردین ماه انجام خواهد شد تا پس از خروج مسافران در روز ۱۲ فروردین، مدارس آماده حضور دانش‌آموزان در کلاس درس شوند..

.


بازنشر از : مهر

اسکان مدارس

نوروز 1402

اداره کل آموزش و پرورش اصفهان


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو