مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در نخستین روز کاری بعد از عید سعید فطر با حضور در خطوط تولید این شرکت، ضمن تبریک عیدسعید فطر ، با کارگران و متخصصان این شرکت به گفتگوی صمیمانه پرداخ

1403\01\26 11:55:07


بازدید عیدانه مدیرعامل لوله سازی اهواز از خطوط تولید تاکید مهندس دانیاری بر تحقق فرمان سال

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در نخستین روز کاری بعد از عید سعید فطر با حضور در خطوط تولید این شرکت، ضمن تبریک عیدسعید فطر ، با کارگران و متخصصان این شرکت به گفتگوی صمیمانه پرداخت.

مهندس دانیاری  در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های کارگران قرار گرفت.

دانیاری با اشاره به فرمان سال 1403 گفت: با اراده و همتی که از یکایک شما جهادگران تولید سراغ داریم اطمینان دارم  در سال جدید شاهد درخشش و جهش تولید در محصولات این شرکت خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با تقدیر از کارگران و کارشناسان این شرکت بدلیل ثبت رکوردهای تولید در اسفندماه سال گذشته خواستار تداوم تلاش مجدانه آنان برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت شد.

مهندس دانیاری با اشاره به  ظرفیت ها و استعدادهای بالای  این شرکت در حوزه سرمایه انسانی و به ویژه زیرساخت های فنی خواستار بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در جهت جهش تولید و انجام تعهدات شرکت شد.

وی یادآور شد : قطعا یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه در هر واحد صنعتی،  زیرساخت های فنی و تولیدی است که خوشبختانه در شرکت لوله سازی اهواز  این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوارم سال ١٤٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد. 

در حاشیه این دیدار جمعی از کارگران ضمن تشکر صمیمانه از حضور مدیر عامل شرکت در جمع ایشان در خصوص هم افزایی فکری و عملی و تلاش مستمر در راستای رشد تولید در سال جاری اعلام آمادگی نمودند .

تبلیغات
استعلام قیمت کارتن
استعلام قیمت کارتن

صنایع تولید کارتن مهر ارائه خدمات نوین بسته بندی اعم از تولید کارتن و جعبه مقوایی، کارتن لمینتی ، کارتن فلکسو و کارتن صادراتی با بالاترین کیفیت نیاز کارخانجات تولیدی و شرکتها را براوده می نماید .

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۴_۰۱-۲۳-۰۱

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۴_۰۱-۲۲-۵۳

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۴_۰۱-۲۲-۵۶

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۴_۰۱-۲۲-۵۸

.

.


بازنشر از : خبرفوری


برق و روشنایی لاله زار