آخرین خبر/ نرخ دلار با ریزش قیمت ها در بازار امروز آغاز به کار کرد؛ به طوریکه نرخ دلار در صرافی ملی با کاهش 2 هزار تومان و در بازار آزاد با کاهشی نزدیک به سه هزار تومان ثبت شد. س

1401\12\20 13:42:11


ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز؛ سکه به 24 میلیون تومان رسید

آخرین خبر/ نرخ دلار با ریزش قیمت ها در بازار امروز آغاز به کار کرد؛ به طوریکه نرخ دلار در صرافی ملی با کاهش 2 هزار تومان و در بازار آزاد با کاهشی نزدیک به سه هزار تومان ثبت شد. سایت اطلاع رسانی طلا و ارز هم امروز با اختلال همراه شد.

نرخ دلار با ریزش قیمت ها در بازار امروز آغاز به کار کرد؛ به طوریکه نرخ دلار در صرافی ملی با کاهش 2 هزار تومان و در بازار آزاد با کاهشی نزدیک به سه هزار تومان ثبت شد.

سایت اطلاع رسانی طلا و ارز هم امروز با اختلال همراه شد.نرخ طلا و سکه به نقل از سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر گرم طلای 18 عیار با نرخ دو میلیون و 79 هزار و 957 تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با 24 میلیون تومان و  سکه بهار آزادی به 21میلیون تومان رسید. نرخ نیم سکه با 15 میلیون تومان و نرخ ربع سکه با 9 میلیون تومان در تابلو اعلان رخ‌ها نمایان شد.قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.  نرخ دلار اعلامی در صرافی ملی با ۴۴ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای فروش اعلام شده است.

بازار همچنین مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز فعال بوده و در قالب دو تالار ارز خدماتی با حواله، دلار، یورو و درهم را به صورت اسکناس و حواله ارائه می‌دهد.آخرین نرخ ثبت شده برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۲ هزار و ۱۱۶ تومان و ۳۸ هزار و ۲۸۷ تومان، برای یورو نیز ۴۴ هزار و ۸۸۴ تومان به صورت اسکناس با ۴۰ هزار و ۸۰۳ تومان به صورت حواله است. همچنین هر درهم اسکناس نیز ۱۱ هزار و ۴۶۸ تومان و هر درهم حواله ۱۰ هزار و ۴۲۵ تومان در مرکز مبادله ایران قیمت گذاری شده است.به دنبال اعلام خبر توافق با عربستان در روز گذشته، بازار ارز با عقب نشینی و کاهش قیمت‌ها همراه شد. در بازار امروز نرخ دلار به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ ارز، به قیمت 46.750 تومان قیمت گذاری شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار