از ما/ ماجرای به نتیجه نرسیدن تولید خودروی دورگه(هیبریدی) در داخل چه بود؟بخش از اظهارات سیدمصطفی میرسلیم(نماینده مجلس) در این رابطه به شرح زیر است:* من خودم شاهد بودم که کارهای خو

1403\01\10 12:16:08


ماجرای به نتیجه نرسیدن تولید خودروی هیبریدی در داخل از زبان میرسلیم

از ما/ ماجرای به نتیجه نرسیدن تولید خودروی دورگه(هیبریدی) در داخل چه بود؟بخش از اظهارات سیدمصطفی میرسلیم(نماینده مجلس) در این رابطه به شرح زیر است:* من خودم شاهد بودم که کارهای خوبی در زمینه خودرو عرضه شد ولی چون مشتری برای آن پیدا نشد، به تولید نرسید. مثال آن هم خودروی دورگه(هیبریدی) است.

از ما/ ماجرای به نتیجه نرسیدن تولید خودروی دورگه(هیبریدی) در داخل چه بود؟بخش از اظهارات سیدمصطفی میرسلیم(نماینده مجلس) در این رابطه به شرح زیر است:* من خودم شاهد بودم که کارهای خوبی در زمینه خودرو عرضه شد ولی چون مشتری برای آن پیدا نشد، به تولید نرسید.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

مثال آن هم خودروی دورگه(هیبریدی) است.* در سال ۹۳ خودروی دورگه ساخت داخل را به صحن هیئت دولت بردیم. رئیس جمهور و معاون اول هم سوار آن شدند و یک قیقاجی دادند. گفتیم حالا پشتیبانی کنید تا تولید شود ولی حمایت نشد.* چون هزینه خودرو دورگه ۵۰ درصد بیش از خودروهای معمولی است و در عوض مصرف سوخت و آلودگی آن به مراتب کمتر است و در کلان اقتصاد کشور به نفع ماست که تولید بکنیم ولی این کار را نکردند. بازار * ولی الآن بعد از گذشت ۱۰ سال همه می‌گویند خودروی برقی و هیبریدی چقدر خوب است.

حالا چطور تأمین کنیم؟ می‌گویند با واردات!. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی بوتان تهران