با نزدیک شدن به زمان انتشار عمومی قابلیت انجمن (Communities)، واتس‌اپ تایید کرده که برخی کاربران به ویژگی‌های جدید دسترسی دارند.

1401\06\03 06:04:10


واتس آپ تایید کرد: برخی کاربران به قابلیت Communities دسترسی دارند

با نزدیک شدن به زمان انتشار عمومی قابلیت انجمن (Communities)، واتس‌اپ تایید کرده که برخی کاربران به ویژگی‌های جدید دسترسی دارند.

واتس‌اپ اواخر فروردین ماه از قابلیت جدیدی به نام  انجمن  (Communities) رونمایی کرد که ویژگی‌های جدیدی در اختیار مدیران  گروه‌ها  قرار می‌دهد.

با نزدیک شدن به زمان انتشار عمومی این قابلیت، واتس‌اپ تایید کرده که برخی کاربران به ویژگی‌های جدید دسترسی دارند.

 
هنوز مشخص نیست چه تعدادی از کاربران و از چه کشورهایی به این ویژگی‌های جدید دسترسی دارند. اما تایید شده که به زودی کاربران بیشتری می‌توانند از  قابلیت جدید  Communities استفاده کنند.

قابلیت انجمن واتس‌اپ

قابلیت واتس‌اپ  Communities  به مدیران گروه‌ها اجازه می‌دهد بتوانند گروه‌ها را از طریق  انجمن  به یکدیگر ارتباط بدهند. انجمن در واقع مجموعه‌ای از گروه‌های به یکدیگر متصل است و کاربران می‌توانند با افزودن گروه‌هایی با موضوع مشابه، یک انجمن جدید ایجاد کنند.

مدیران انجمن می‌توانند گروه‌ها را مدیریت کرده و پیام‌هایی را در تمام آن‌ها ارسال کنند.

همچنین کاربران می‌توانند فایل‌هایی تا حجم  2 گیگابایت  را ارسال کرده و در انجمن ها با  32 کاربر تماس  صوتی برقرار کنند.

یکی از قابلیت‌هایی که  Communities  را جذاب می‌کند، آن است که همه بحث‌ها در یک چت انجام نمی‌شود و باعث شلوغ شدن گروه‌ها نخواهد شد. بلکه ادمین‌ها می‌توانند از طریق گروه اصلی، اطلاعیه‌ای را در دسترس همه کاربران گروه قرار دهند و آنها را به انجمن هدایت کنند. در واقع اعضای گروه‌ها می‌توانند در زیرگروه‌های کوچکتری که تحت مدیریت ادمین‌ها ایجاد شده، در مورد مباحث مختلف بحث و تبادل نظر کنند.

برخلاف گروه‌های فیس‌بوک، انجمن‌های  واتس‌اپ  در پلتفرم عمومی قابل شناسایی نیستند.

کاربران برای پیوستن به انجمن باید دعوت‌نامه داشته باشند و از طریق آن‌ها به انجمن‌ها وارد شوند.

بر اساس گزارش‌ وب‌سایت‌  WABetaInfo ، برخی از کاربران نسخه بتا واتس‌اپ به تازگی گزارش داده‌اند که توانایی ایجاد انجمن در این برنامه را به دست آورده‌اند. البته در این گزارش‌ها به این موضوع نیز اشاره شده که کاربران زیرگروه‌ها امکان پنهان کردن شماره موبایل خود را ندارند. انتظار می‌رود در زمان انتشار عمومی این مسایل برطرف شوند.

.

.


بازنشر از : منبع: دیجیاتو


فروش اینترنتی لباس بچه