فارس/ وزیر دفاع اوکراین با انتشار یک کارت تبریک موجب شد تا ارتش روسیه به مکان دقیق یک انبار موشکی پی برده و آن را منهدم کند. منابع رسانه‌ای روسیه خبر دادند که ارتش این کشور ب

1402\03\09 16:51:29


گاف وزیر دفاع اوکراین باعث انهدام یک انبار موشکی شد

فارس/ وزیر دفاع اوکراین با انتشار یک کارت تبریک موجب شد تا ارتش روسیه به مکان دقیق یک انبار موشکی پی برده و آن را منهدم کند. منابع رسانه‌ای روسیه خبر دادند که ارتش این کشور با کمک گرای ناخواسته‌ای که وزیر دفاع اوکراین داده بود، یک انبار موشک‌های کروز انگلیسی را منهدم کرده است.

وزیر دفاع اوکراین با انتشار یک کارت تبریک موجب شد تا ارتش روسیه به مکان دقیق یک انبار موشکی پی برده و آن را منهدم کند.منابع رسانه‌ای روسیه خبر دادند که ارتش این کشور با کمک گرای ناخواسته‌ای که وزیر دفاع اوکراین داده بود، یک انبار موشک‌های کروز انگلیسی را منهدم کرده است.به نوشته وبگاه روسیا الیوم، ارتش روسیه توانسته است پس از این گاف ناخواسته وزیر دفاع اوکراین، انبار موشک‌های کروز Storm Shadow را به طور دقیق هدف قرار دهد.به گفته خبرنگاران نظامی روسیه، طی روزهای گذشته «الکسی رزنیکوف»، وزیر دفاع اوکراین، کارت تبریکی را منتشر کرد که در آن تصویری از یک بمب افکن سوخو-۲۴ مجهز به موشک کروز  Storm Shadow را نشان می‌داد.

در این کارت تبریک همچنین تصویر نشان تیپ هفت هوانوردی تاکتیکی نیروهای اوکراینی وجود داشت که در منطقه «استاروکونستانتینوف» در استان «خملنیتسکی» واقع شده است. بازار پس از انتشار این کارت تبریک، خبرنگاران نظامی اطلاعات موجود در این کارت را به ارتش روسیه دادند و سپس طی یک حمله دقیق پنج جنگنده حامل موشک‌های کروز انگلیسی و همچنین انبار ذخیره این موشک‌ها منهدم شد.وزارت دفاع روسیه همچنین روز گذشته خبر داد که در حمله شامگاه یکشنبه، اهدافی در اوکراین به طور دقیق مورد حمله قرار گرفته است.وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که در حمله موشکی به مواضع اوکراین، مراکز فرماندهی، پست‌های راداری، تجهیزات هوانوردی و تأسیسات ذخیره تسلیحات کی‌یف هدف قرار گرفته است.درز اطلاعات نظامی از سوی اوکراین یا از طریق بی تجربگی مقامات نظامی کی‌یف یا به وسیله جاسوس‌های روسیه به یکی از اصلی‌ترین معضلات ارتش اوکراین تبدیل شده است.در این راستا روزنامه وال استریت ژورنال در فوریه ۲۰۲۲ و روزهای ابتدایی جنگ نوشته بود که مقامات امنیتی کنونی و پیشین اوکراین از این که برخی از همکاران آن‌ها از جمله در پست‌های بالا مخفیانه برای مسکو کار می‌کنند، به شدت نگران هستند.. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار