جنگ 2015 یمن عربستان سعودی ائتلاف متجاوز سعودی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که با تمام ابزارها و ا

1401\06\01 19:31:14


انصارالله: از تمام ابزارها برای توقف سرقت نفت یمن استفاده می کنیم

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که با تمام ابزارها و امکانات ممکن مانع از سرقت نفت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «العزی راجح» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که با تمام ابزارها و امکانات ممکن مانع از سرقت نفت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی خواهیم شد.

وی ضمن هشدار شدید اللحن به موضوع سرقت نفت یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، تاکید کرد: یمن در معرض بزرگترین عملیات غارت سازمان یافته و بی سابقه نفت گاز از سوی امارات و عربستان و با نظارت فرانسه، آمریکا و انگلیس قرار دارد. این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ادامه داد: ائتلاف متجاوز سعودی با همکاری و مشارکت فرانسه در راستای جنگ اقتصادی علیه ملت یمن، به غارت نفت این کشور ادامه می دهد. وی تاکید کرد که دولت نجات ملی یمن در صنعا در قبال این اقدام متجاوزان دست بسته نخواهد ماند و در صورت تداوم سرقت نفت و گاز یمن، گزینه ای جز مقابله با این اقدام و بازپس گیری حقوق غارت شده ملت یمن پیش رو ندارد.

پیش از این سخنگوی شرکت نفت یمن تاکید کرده بود که نفت خام این کشور به صورت سازمان یافته و با مدیریت ائتلاف متجاوز سعودی غارت می شود.. .


بازنشر از : مهر

جنگ 2015 یمن

عربستان سعودی

ائتلاف متجاوز سعودی


تعمیر پکیج دیواری